SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015
Halva målet öppet, håller i och skjuter i magen. Fan Falken det är bara panga på direkt.
Träna på direktskott under uppehållet...
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- Jim Morrison
Jag tror inte vi vinner en enda match till under avslutningen av den här säsongen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Än en gång så är det ganska tydligt hur viktigt det är med powerplay. Får en att undra om det ens är något som man tränar på eller diskuterar
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Seriöst sikket jävla gnäll det är...
JA vi spelar dåligt, men hade någon ärligt talat förväntat sig annat än kval/precis ovanför?
Vi vart rånade på 7millar innan säsongen och hur fan tror ni att vi ska kunna bygga ett topplag då med våra förutsättningar?
Denna säsong är överleva inget annat... Sänk era förväntningar för fan!
Skickat från min C6903 via Tapatalk
JA vi spelar dåligt, men hade någon ärligt talat förväntat sig annat än kval/precis ovanför?
Vi vart rånade på 7millar innan säsongen och hur fan tror ni att vi ska kunna bygga ett topplag då med våra förutsättningar?
Denna säsong är överleva inget annat... Sänk era förväntningar för fan!
Skickat från min C6903 via Tapatalk
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Äh lugna er för fan, alla bottenlag torskade idag så status quo! Precis vad man kan förvänta sig av denna säsongen, så sluta lölja er och låtsas att ni hade hopp om slutspel... vi ska vara hamrade i botten med detta laget så just nu ligger vi fett på plus!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hockeygodis att se hur bra Lassinantii spelar. Har definitivt potential att bli en framtida stormålvakt i Tre Kronor.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Sälj mcflurry innan fönstret stänger bättre vi spar pengarna till uterinken nästa år.
Franska ligan kanske vill ha han...
Franska ligan kanske vill ha han...
Senast redigerad av fullmonty den 2015-01-29 21:08:33, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Tydligen ligger vi "fett på plus" så det är ju skönt i alla fall(?)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Var inte det Mackans uppgift?mackinho skrev:+1Davva skrev:Dags att sänka forsberg nu
-
Låt det vara slut
Alltså jag skäms. Kan inte komma på något bättre ord. Vi orsakar inte minsta lilla bekymmer för Luleå på hemmaplan.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ge nordlund fri tillgång till koskenkorva så kanske han träffar pucken...
Jo men så är det. Folk förväntade sig SM-guld och det gör fysiskt ont hos vissa när de inser att vårat allsvenska gäng med Djurgårdslirare inte kan hävda sig mot SHL-proffs med många gånger högre lön och erfarenhet.captcash skrev:Äh lugna er för fan, alla bottenlag torskade idag så status quo! Precis vad man kan förvänta sig av denna säsongen, så sluta lölja er och låtsas att ni hade hopp om slutspel... vi ska vara hamrade i botten med detta laget så just nu ligger vi fett på plus!
Miracle on ice varje match.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det här är ren jävla skandal. Vilka pinsamt usla glaslirare vi har, kan det spelmässigt bli så mycket sämre? Tror inte det faktiskt...
Katastrof.
Katastrof.