Banderoller
- Blåränderna går aldrig ur
Våran banderoll är helt klar.
Bild finns på denna sida http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/skoter3.jpg
Bild finns på denna sida http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/skoter3.jpg
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
ser från din signatur att dif fansen tog nånting med sej från matcherna mot Corkcity fc.... för övrigt anser jag att ni har en dålig fantasi...Suz skrev:Om det nu stämmer att Otto kommer tillbaka på söndag så skulle vi kuna ha en banderoll där det står "Välkommen tillbaka Otto" eller "vi älskar Otto". Tyvärr hinner jag ine göra den själv men jag ville bara komma med en idé.
Sen skulle jag villja rikta ett stort tack till er som orkar och har tid att göra banderoller. Ser fram imot era verk.
???????? Vadå dålig fantasi? Ser inte att du har kommit på något själv. Så innan du klagar på andra så kan du ju komma med några bättre ideér själv. Jag tycker att det är bra att det finns några som angagerar sig! Och vad är det för fel på mitt nick?redneck skrev:ser från din signatur att dif fansen tog nånting med sej från matcherna mot Corkcity fc.... för övrigt anser jag att ni har en dålig fantasi...Suz skrev:Om det nu stämmer att Otto kommer tillbaka på söndag så skulle vi kuna ha en banderoll där det står "Välkommen tillbaka Otto" eller "vi älskar Otto". Tyvärr hinner jag ine göra den själv men jag ville bara komma med en idé.
Sen skulle jag villja rikta ett stort tack till er som orkar och har tid att göra banderoller. Ser fram imot era verk.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Suz skrev:???????? Vadå dålig fantasi? Ser inte att du har kommit på något själv. Så innan du klagar på andra så kan du ju komma med några bättre ideér själv. Jag tycker att det är bra att det finns några som angagerar sig! Och vad är det för fel på mitt nick?redneck skrev:ser från din signatur att dif fansen tog nånting med sej från matcherna mot Corkcity fc.... för övrigt anser jag att ni har en dålig fantasi...Suz skrev:Om det nu stämmer att Otto kommer tillbaka på söndag så skulle vi kuna ha en banderoll där det står "Välkommen tillbaka Otto" eller "vi älskar Otto". Tyvärr hinner jag ine göra den själv men jag ville bara komma med en idé.
förutom att jag inte bor i Sverige längre, så håller jag inte på dif...
och det skulle aldrig falla mej in att börja göra det heller...
att sen bara "sno" Cork supportrarnas "city til i die" och översätta till Svenska vittnar om en taskig fantasi...
vad angår angagemang så håller jag fullständigt med dej.. det behövs mer av den sorten...
allt tjat om bönder och skoterraggare börjar bli väldigt gammalt nu så försök vara LITE innovativa när ni ska håna motståndarna
annars tycker jag att banderoller mm sätter färg på elitserien
Ja usch, och fy så dålig fantasi i princip ALLA engelska lag har som sjunger xx til i die. Helsingborg är också pinsamma som sjunger samma sak.redneck skrev:att sen bara "sno" Cork supportrarnas "city til i die" och översätta till Svenska vittnar om en taskig fantasi...
Seriöst, om du ska ge dig på och kritisera, se till att ha lite kött på benen och läs på innan. Just när det gäller läktarsånger är det pinsamt påtagligt hur ofta personer har väldigt liten koll.
Skoter raggare vet ju redan norrläningarna om att dom är.Se bara på AIK dom har en massa flaggor me skotrar och sånt för dom är ju skoter raggare anser dom själva.Plus att dom i norr fightas om vilka som är sveriges bästa bönder.
Så jag tror att Modo supportrarna tar den där banderollen/flaggan med en klackspark.
Så jag tror att Modo supportrarna tar den där banderollen/flaggan med en klackspark.
LIVERPOOL TILL I DIE
det kan du ge dej på att dom gör.... för övrigt ar nog dom flesta modosupportrar i globen från stockholm,Ultra skrev:Skoter raggare vet ju redan norrläningarna om att dom är.Se bara på AIK dom har en massa flaggor me skotrar och sånt för dom är ju skoter raggare anser dom själva.Plus att dom i norr fightas om vilka som är sveriges bästa bönder.
STAND FREE WHEREVER YOU MAY BE , WE ARE THE FAMOUS ABERDEEN, AND WE DONT GIVE A FUCK WHOEVER YOU MAY BE , COZ WE ARE THE FAMOUS ABERDEN
Jajamen.Jo det tror jag med tänker på sydarna lär ju vara där.redneck skrev:det kan du ge dej på att dom gör.... för övrigt ar nog dom flesta modosupportrar i globen från stockholm,
Har hört med att Modo supportrarna ej får använda trumma heller där inne i globen.(kan det vara pga alla slipsnissar i globen?)
LIVERPOOL TILL I DIE
Var och kollade på matchen.
Kan säga detta.
1.Fanns inga många djurgårdare där inne i globen.
2. sthlm är en för ort till ö-vik den sången var ganska skön att höra.
3. vars var djurgårdens kalck? (hördes ett fåtal gånger)
4. Modo klacken slocknade av efter första perioden.
5. Banderollen vart ägd pga att Modo klacken sjöng *vi är skoter raggare allihopa*
6. en tråkig match att se på.Fanns ingen ting att hurra för av något lag jo kanske dom där 3poängen dif behövde.
Kan säga detta.
1.Fanns inga många djurgårdare där inne i globen.
2. sthlm är en för ort till ö-vik den sången var ganska skön att höra.
3. vars var djurgårdens kalck? (hördes ett fåtal gånger)
4. Modo klacken slocknade av efter första perioden.
5. Banderollen vart ägd pga att Modo klacken sjöng *vi är skoter raggare allihopa*
6. en tråkig match att se på.Fanns ingen ting att hurra för av något lag jo kanske dom där 3poängen dif behövde.
LIVERPOOL TILL I DIE
Banderoller är jätte kul att det kommer upp. Vi i Tifogruppen ska försöka fixa upp några fler banderoller.
Banderollerna folk har gjort, Skoter raggare osv. tänk på att dom ofta blir för breda. Hänger ner för mycket över läktaren tyvärr kan det orsaka att vi tvingas ta ner banderollen.
Annars jävligt bra gjort, kul å se att folk försöker iaf.
Vore kul och se lite flaggor, 2 pins och sånt. Fixar ni det ska vi nog se till och få upp banderoller som täcker kortsidan.
Banderollerna folk har gjort, Skoter raggare osv. tänk på att dom ofta blir för breda. Hänger ner för mycket över läktaren tyvärr kan det orsaka att vi tvingas ta ner banderollen.
Annars jävligt bra gjort, kul å se att folk försöker iaf.
Vore kul och se lite flaggor, 2 pins och sånt. Fixar ni det ska vi nog se till och få upp banderoller som täcker kortsidan.