Nej, nej, nej.minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Han är stor Djurgårdare! Jag väljer Uggla: Jag mår illa!minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
- minalman
SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
My bad.Jim Morrison skrev:Eh, Pimme är typ en av dom största Djurgårdarna som finns!minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
Edit: jag har i alla fall lärt mig något nytt i kväll.
Senast redigerad av minalman den 2015-01-27 22:11:17, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vi har inte spelat som ett slutspelslag sedan mitten av November och då hände inte ett skvatt i rekryteringsled. Jag tycker värvningarna snarare visar på att man försökt göra något av situationen och ge Säcken lite nytt material att jobba med redan innan. Tyvärr är vi i en spelmässig svacka och våra formationer knackar men svackor händer för precis alla lag. Psykologiskt jobbigt att det är just nu men det kunde varit betydligt värre.DIFwishes skrev:"På de sju senaste matcherna har Djurgården sex förluster och de förändringar som sportchef KG Stoppel gjort – ut med Guter och nej tack till Cehlin och in med Hage, Nilson och Fleury – känns sådär.
Kanske inte så genomtänkt.
Tidigare spelade Djurgården som ett slutspelslag i SHL.
I dag spelar man som ett lag i hockeyallsvenskan."
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Visst, sett till de andra spelarna i laget så är det höga krav.bastis7 skrev:Höga kravGodnoken skrev:Nope. Han krigar, är passningssäker och kan hålla i puck. Alltid. Oavsett.Jim Morrison skrev:Kan du ge exempel på någon Nilson-sekvens där du imponerades av honom?Godnoken skrev:Verkligen inte.bastis7 skrev:
Helt uppenbar sarkasm, hoppas jag iaf!

Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Jim Morrison
minalman skrev:My bad.Jim Morrison skrev:Eh, Pimme är typ en av dom största Djurgårdarna som finns!minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Förstår inte varför man inte går tillbaka till de basics man hade i början på säsongen, iaf när det gäller backspelet. Det är horribelt som det ser ut nu.
Thåström: http://www.jarnkaminerna.se/2009/12/14/ ... -thastrom/minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.

- ANTECKNINGSBLOCK
Du tycker Thåström är bajen och att mn är en "urdjurgårdare"?minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
Hahaha..jadu.
Haha det är jul ite kul faktiskt!ANTECKNINGSBLOCK skrev:Du tycker Thåström är bajen och att mn är en "urdjurgårdare"?minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
Hahaha..jadu.
Ge dig nu, jag är totalt ointresserad av Thåström och hade därmed inte heller en aning om att han är Djurgårdare!ANTECKNINGSBLOCK skrev:Du tycker Thåström är bajen och att mn är en "urdjurgårdare"?minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
Hahaha..jadu.
Haha har du två konton? Busted!Don66-2 skrev:Ge dig nu, jag är totalt ointresserad av Thåström och hade därmed inte heller en aning om att han är Djurgårdare!ANTECKNINGSBLOCK skrev:Du tycker Thåström är bajen och att mn är en "urdjurgårdare"?minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
Hahaha..jadu.
Läsförståelse? Ta du och läs hans mening en gång till..bastis7 skrev:Haha har du två konton? Busted!Don66-2 skrev:Ge dig nu, jag är totalt ointresserad av Thåström och hade därmed inte heller en aning om att han är Djurgårdare!ANTECKNINGSBLOCK skrev:Du tycker Thåström är bajen och att mn är en "urdjurgårdare"?minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
Hahaha..jadu.

Att i princip samtliga tillfrågade ärke-Djurgårdare säger att det är så eller att han lirat nio år i Djurgårdströjan räcker alltså inte?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Du tycker Thåström är bajen och att mn är en "urdjurgårdare"?minalman skrev:Han är väl bara för mycket bajen?-daniel- skrev:Fan, fan, fan för att citera min gamla hjälte Thåström.
Hahaha..jadu.
Har alltid tyckt att Thåström "känns" jävligt parkbänk och därmed Bajen även om jag från nära håll vet att hans hjärta hör hemma i världen bästa förening.
Får jag välja så ser jag hellre MN på planen än Thåström om jag skall vara ärlig.

Senast redigerad av Praetori den 2015-01-27 22:23:09, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Läsförståelse? Ta du och läs hans mening en gång till..daaviid skrev:

Ooops