SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Ja Hv vann, skönare å kolla på Brynäs.
- Jim Morrison
Hv vann iaf. Börjar nog kolla på Brynäs matcher hädanefter. Då kan man må bra av att ett lag förlorar åtminstone...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
det är dem ända som gör något i Leksand oxå så.#10 skrev:Salinen och ryno har varit våra demoner hela säsongen
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Lägg ner snacket om MN, så patetiskt. Det måste kännas skönt att ha en syndabock helt klar ifall det skulle skita sig.
I stort sett hela laget spelar uselt just nu, det är hög tid att ta fram kämpaglöden som fanns tidigare under säsongen. Jobba arslet av er de sista omgångarna och vila sedan. Bara ni undviker de två sista platserna. Punkt.
I stort sett hela laget spelar uselt just nu, det är hög tid att ta fram kämpaglöden som fanns tidigare under säsongen. Jobba arslet av er de sista omgångarna och vila sedan. Bara ni undviker de två sista platserna. Punkt.
De plocka bara en pinne fast vi hade borta och de hemma. Ser ännu mörkare ut för Brynäs.Jim Morrison skrev:Hv vann iaf.
nog fan har jag hellre Guter och Sillen än Nilson i laget iaf!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Di får ursäkta, men jag kan f-n inte smälta att männskan spelar i DIF igenAndspe skrev:Du ska inte skriva det ett par gånger till tycker du?DIFwishes skrev:
Hoppet förlorades när man tog in MN
Känner igen detta så väl. Skeppet sjunker och ingen gör något åt det.
-Spetsen vi behövde har uteblivit, istället har vi värvat spelare likvärdiga det vi redan har och kickat ut några ur "orginalfamiljen". Behandlingen av tex Guter kan mycket väl slå hårt mot vår lagmoral.
-Säcken rullar på sina kedjor och favoritspelare trots att inget stämmer. Ingen erkänner att det finns några problem. Varför bänkas inte Nordlund idag tex? Hardy 2.0.
-Spetsen vi behövde har uteblivit, istället har vi värvat spelare likvärdiga det vi redan har och kickat ut några ur "orginalfamiljen". Behandlingen av tex Guter kan mycket väl slå hårt mot vår lagmoral.
-Säcken rullar på sina kedjor och favoritspelare trots att inget stämmer. Ingen erkänner att det finns några problem. Varför bänkas inte Nordlund idag tex? Hardy 2.0.
Avgå Jocke.
- Jim Morrison
Fast vi mötte Leksand och dom mötte Hv. Vet inte när vi ska plocka våra poäng om inte mot bottenkonkurrenter.mb81 skrev:De plocka bara en pinne fast vi hade borta och de hemma. Ser ännu mörkare ut för Brynäs.Jim Morrison skrev:Hv vann iaf.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
MN-problematiken är inte MN i sig, utan håglösheten att som sportchef värva honom och inte förstå nackdelarna.
Återigen. Borgen är raserad inifrån. Glädjen borta för många. Klackkvaliteten som under säsongen inte ens varit bra till att börja med sämre än på länge. Ingen orkar engagera sig högre upp i leden. Begravningsstämning.
Marcus producerar inte tillräckligt mycket poäng för att rättfärdiga värvningen. Personligen har jag inte ens någonting emot honom, men det är rena fakta. Han får heller ingen enkel situation att ta sig an, eftersom han blir smutskastad inifrån. Klart som fan att det etsar sig fast i skallen.
Vi vinner inte bortamatcher. Vi vinner inte hemmamatcher. Vi har halvbra tendenser här och var, men i det stora hela är det absolut inte tillräckligt bra. Vi tar inte poängen vi behöver. Nu på Torsdag har vi en absolut (som jag ser det) sista livlina innan det blir alldeles för psykologiskt att vi bara förlorar.
Tar vi inte Luleå hemma, då vet jag inte vad vi ska göra längre. Då är hoppet kört även för mig.
Vi har 2p ner till Leksand nu. Livlinorna börjar liksom rinna ut. Det positiva är att Luleå, också, är på väg att bli ytterst inblandade i denna skräckavslutning. För att dem ska bli det på riktigt krävs dock att vi verkligen tar dem på Torsdag, för gör vi inte det stirrar vi rakt ner i avgrunden som heter HA-kval.
Och hur fan ska detta lag kunna rädda oss då... när det inte ens finns en tillstymmelse till kämpainsats under typ 35 minuter.
Återigen. Borgen är raserad inifrån. Glädjen borta för många. Klackkvaliteten som under säsongen inte ens varit bra till att börja med sämre än på länge. Ingen orkar engagera sig högre upp i leden. Begravningsstämning.
Marcus producerar inte tillräckligt mycket poäng för att rättfärdiga värvningen. Personligen har jag inte ens någonting emot honom, men det är rena fakta. Han får heller ingen enkel situation att ta sig an, eftersom han blir smutskastad inifrån. Klart som fan att det etsar sig fast i skallen.
Vi vinner inte bortamatcher. Vi vinner inte hemmamatcher. Vi har halvbra tendenser här och var, men i det stora hela är det absolut inte tillräckligt bra. Vi tar inte poängen vi behöver. Nu på Torsdag har vi en absolut (som jag ser det) sista livlina innan det blir alldeles för psykologiskt att vi bara förlorar.
Tar vi inte Luleå hemma, då vet jag inte vad vi ska göra längre. Då är hoppet kört även för mig.
Vi har 2p ner till Leksand nu. Livlinorna börjar liksom rinna ut. Det positiva är att Luleå, också, är på väg att bli ytterst inblandade i denna skräckavslutning. För att dem ska bli det på riktigt krävs dock att vi verkligen tar dem på Torsdag, för gör vi inte det stirrar vi rakt ner i avgrunden som heter HA-kval.
Och hur fan ska detta lag kunna rädda oss då... när det inte ens finns en tillstymmelse till kämpainsats under typ 35 minuter.
25/4-2025
- minalman
Luleå inget poäng, Brynäs en poäng. Nu stöttar vi Djurgården på torsdag. Lägg undan allt annat utom kärleken till Djurgården!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- diftobbe89
Ovanligt med noll känslor efter en förlust, vi skulle fan kunna ligga under med 19-1 och vi åker fortfarande runt och fattar ingenting, sänk en Leksing och visa känslor så har ni åtminstone gjort något vettigt. Tråkigt
Spela fult
- Kebabtallrik
Som att det bara är en part i ett gräl..DIFwishes skrev:Di får ursäkta, men jag kan f-n inte smälta att männskan spelar i DIF igenAndspe skrev:Du ska inte skriva det ett par gånger till tycker du?DIFwishes skrev:
Hoppet förlorades när man tog in MN