Dragan!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Leif skrev:Fel. Fel. Fel..
Man hör klart och tydligt att du inte vet vad hans lön låg på!!!

Hade du vetat det så hade du tyckt annorlunda!!

Och ledningen: Om ni läser här.. Ni vet mkt väl att han var underbetald!!! Så ni kan lägga ner ert skitsnack om en spelare som faktiskt gjorde mkt bra ifrån sig... och i fortsättningen kommer ta för sig allt mer!
Dragan kom sent till träninar, visade upp en loj och dålig attityd utanför isen. Inte undra på att DIF inte ville förlänga.

Han har för dålig karaktär för att lyckas i NHL. Han påminner nog en hel del om Brendl till personligheten. Lat som få, och dålig attityd.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Leif skrev:Fel. Fel. Fel..
Man hör klart och tydligt att du inte vet vad hans lön låg på!!!

Hade du vetat det så hade du tyckt annorlunda!!

Och ledningen: Om ni läser här.. Ni vet mkt väl att han var underbetald!!! Så ni kan lägga ner ert skitsnack om en spelare som faktiskt gjorde mkt bra ifrån sig... och i fortsättningen kommer ta för sig allt mer!
Du är så pinsamt enögd. Dragan gjorde inte mycket bra ifrån sig, det är möjligt att han tjänade lite, men han skall inte ha mer med det ojämna spel han visade upp. Kom även ihåg att de flesta av Dragans poäng kom när han spelade med Linkan.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Att ni orkar diskutera med Dragan IF!
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Dragan aktuell för Modo nu.
Leif

Inlägg av Leif »

"Kom ihåg att han gjorde poäng när han spelade med Linkan"??

Svårt att komma ihåg ngt som aldrig hänt! De spelade två matcher tillsammans och då gjorde Dragan tre poäng!

Hade Dragan och Linkan spelat ihop så hade Dragan hyllats istället för Hörnqvist som är en sämre hockeyspelare!

Vill bestämt hävda att det är du som är pinsam!

PS: Ytterst pinsam:)
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Jag har sett Hörnqvist kämpa iaf. Och ingen har klagat på honom att han kommit sent till träningar osv. vad jag har sett här på forumet? Och om Dragan vore så bra som det verkar som han är enligt dig, så varför lirade han inte i förstakedjan med Bremberg osv. ?
Wedd
Säsongskort: Ja

Inlägg av Wedd »

Haha Herregud, Bengan är en Järnkamin, inte Dragan, han gav tyvärr inte allt. thats it, släpp det.
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Leif skrev:"Kom ihåg att han gjorde poäng när han spelade med Linkan"??

Svårt att komma ihåg ngt som aldrig hänt! De spelade två matcher tillsammans och då gjorde Dragan tre poäng!

Hade Dragan och Linkan spelat ihop så hade Dragan hyllats istället för Hörnqvist som är en sämre hockeyspelare!

Vill bestämt hävda att det är du som är pinsam!

PS: Ytterst pinsam:)
Om Dragan är en bättre hockeyspelare än Bengan så hade han visat det på isen, villket han aldrig gjorde.

Bengan är ofantligt mycket bättre än Dragan. Nashville vill ha över Hörnqvist, medans Dragans NHL klubb tvekar för att de tycker att Dragan är en ganska medioker, och lat spelare.

Förra säsongen spelade Bengan mycket i tredje och fjärde femman i DIF, medans Dragan spelade i Södertälje.

Dragan Antal Matcher: 53 inklusive kvalserien: Antal Mål 8. Antal Assist 16. Poäng. 22.

Här kan vi se att världsstjärnan Umicevic är otroligt målfarlig. Hela 8 mål av en spelare av spelare Dragans kaliber imponerar. Han visar även att han faktiskt han passa lite, även om han hade kunnat fördubbla assisten om han inte var egoistisk, samt tappade pucken i 70% av anfallen.

Han visade sig även vara en riktig tuffing med hela 20 utvisningsminuter.

Lägg ner för fan Leif. Han var inte ens speciellt uppskattad i Södertälje och var extremt överviktig (Villket tyder på dålig diciplin).
Han gillar även att smälla i sig flottiga kebabpizzor.

I rest my case.
Leif

Inlägg av Leif »

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Vilken pajas!

Men vi får se hur det blir i framtiden, sånna som du brukar alltid få käften igentäppt..

Du faller under kategorin "avundsjuk, soffexpert vars son eller kusin eller whatever aldrig blev ngt" och nu är du bitter!

Bengan med Linkan en bra spelare, utan Linkan.. En grovjobbare!/ Rest my case
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
Användarvisningsbild
blocco

....

Inlägg av blocco »

Leif lägg ner.
Dragan har varit lat och skött sig illa och nu kräver han mer i lön.
Bengan kommer att bli mycket bättre och det kan stämma som du säger att han inte är bra utan Linkan men han kämpar alltid för laget och visar vilja att bli en stjärna.
Dragan tror att han kan göra hur han vill och att allt ska anpassas efter en själv. Jag har träffat flera sånna människor så jag vet hur dom är.
Dragan är inte den typen som man vill ha i laget när det går motigt som det mycket väl kan göra nästa säsong.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Leif skrev:hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Vilken pajas!

Men vi får se hur det blir i framtiden, sånna som du brukar alltid få käften igentäppt..

Du faller under kategorin "avundsjuk, soffexpert vars son eller kusin eller whatever aldrig blev ngt" och nu är du bitter!

Bengan med Linkan en bra spelare, utan Linkan.. En grovjobbare!/ Rest my case
Har en underbar familj, har ingen anledning till att vara bitter.

Att du sedan blir så rädd att du känner att du måste gå till personangrepp finner jag oerhört komiskt. Det visar att du vet att jag har rätt.

Ingen är direkt ledsen över att Dragan har lämnat oss. Förutom du då. Och det säger väl allt egentligen.
Leif

Inlägg av Leif »

Jag är inte ledsen, utan ARG!
Vi släpper en bra spelare, utan att ha fått en förklaring från styrelsen!

Äntligen hade man fått in en spelare som kunde jämföras med Linkan, och då försvinner han pga muppar i ledningen!

...och in kommer Anger...
Håller vi oss kvar nästa säsong, kan vi tacka Linkan!!! Men hur länge orkar han ensam bära laget är min undran?
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Leif skrev:Jag är inte ledsen, utan ARG!

Äntligen hade man fått in en spelare som kunde jämföras med Linkan, och då försvinner han pga muppar i ledningen!

Håller vi oss kvar nästa säsong, kan vi tacka Linkan!!! Men hur länge orkar han ensam bära laget är min undran?
Så jäkla bra var han inte...
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Men stäng den här meningslösa tråden! Dragan är inte kvar längre, därmed ingen anknytning till DIF, och därmed är DIF Forum inte en plats att diskutera Dragan på! Leif kan väl ta sig till LHCs, Modos eller SSKs sajt och diskutera sönder sig.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Leif skrev:Jag är inte ledsen, utan ARG!

Jag är helt övertygad om att Anger kommer göra ett bättre jobb än Dragan. Du tror att Dragan kommer bli en världspelare, men där har du fel, han saknar helt enkelt vilja och talang för det. Att du ens jämför honom med Linkan visar hur patetisk du är.
Sjunger avgå Johnny...
Skriv svar