SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Som sagt var ställer vi KGs staty?
Skärpning nu för hellvete!
Undrar om Samme fuskar med hypnos, han tittar upp skarpt rakt mot sin försvarare som fryser som en kanin framför en orm och vips har han fått två sekunder tillgodo. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det bästa för alla parter är om Jocke hjälper KG att vara sportchef redan nu.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tellan måste verkligen vinna matcherna åt oss. VARJE match.
Snälla ge oss 2-2....
Snälla ge oss 2-2....
DIF!
Norell gör sin sämsta insats i DIF-tröjan. Har inte många rätt och har inte en aning om vad han ska göra när han får pucken.
Jävligt störande när Högström har grymt bra skottlägen men missar mål och träffar rundeln så anfallet avbryts helt istället.
Är ju inte enbart Jockes fel, hur fan kan det vara en center ensam med pucken felvänd i egen zon, nån måste ju falla om Högström går upp dessutom.
Finns noll hjälp.
Finns noll hjälp.
BRA av Falk. Fan det där gillar jag! 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skjut för fan
Skickas från min iPhone via Tapatalk
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Den mannen har gjort en jävla massa för DIF. Det är inte hans fel att han för tillfället är på fel position.bastis7 skrev:Som sagt var ställer vi KGs staty?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Jocke Erikssons matchtröja kan auktioneras ut. Gör en Timmy Pettersson och sätt honom i båset istället för otursgubben Zabel. Let's face it, han kan bara prata hockey numera. Slut är bara förnamnet på våran förstacenter.
Högström är så satans korkad att han gör det enda förbjudna på sitt halvfriläge. Vad man än gör, skjut INTE stenhårt utanför den bortre stolpen. Är du det minsta osäker på om du kommer träffa mål, då siktar du på första. Aldrig andra! Renderar snudd på 100% i numerärt överläge i kontringen för motståndarna när du dunkar den i rundeln på det sättet. Skaffa lite skalle för helvete!
Usch vad jag önskar lite huvud-händer till detta laget. Känns som de flesta är fumliga korkskallar för att vara lite krass.
Stänger av och hoppas på en lång semester från allt vad DIF heter. Ska verkligen göra allt för att glömma bort att det är match igen på torsdag. Djurgården, föreningen där förhoppningar byggs upp för att sedan krossas på de allra mest smärtsamma vis. Lycka är att vara lyckligt ovetande!
Högström är så satans korkad att han gör det enda förbjudna på sitt halvfriläge. Vad man än gör, skjut INTE stenhårt utanför den bortre stolpen. Är du det minsta osäker på om du kommer träffa mål, då siktar du på första. Aldrig andra! Renderar snudd på 100% i numerärt överläge i kontringen för motståndarna när du dunkar den i rundeln på det sättet. Skaffa lite skalle för helvete!
Usch vad jag önskar lite huvud-händer till detta laget. Känns som de flesta är fumliga korkskallar för att vara lite krass.
Stänger av och hoppas på en lång semester från allt vad DIF heter. Ska verkligen göra allt för att glömma bort att det är match igen på torsdag. Djurgården, föreningen där förhoppningar byggs upp för att sedan krossas på de allra mest smärtsamma vis. Lycka är att vara lyckligt ovetande!
Har jag sagt något illa?136_Djurgårdare skrev:Den mannen har gjort en jävla massa för DIF. Det är inte hans fel att han för tillfället är på fel position.bastis7 skrev:Som sagt var ställer vi KGs staty?
Fan vill se dem tok köra nu., ös!!!
Efter en icing när LIF är tröttkörda stoppar vi alltså in Ahlen och Honken??
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-