SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Exempalariskt av honken framför mål.
Pang. Tack.
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och nu vill vi inte se nå't fegspel resten av matchen, tack!!!
Såja 67% chans att vinna, det är taget. Faktiskt så har vi inte förlorat en enda match efter full tid i år där vi tagit ledningen.
Nu mår jag prima.
Nu mår jag prima.
Årets jinx så här långt.crike skrev:Såja 67% chans att vinna, det är taget. Faktiskt så har vi inte förlorat en enda match efter full tid i år där vi tagit ledningen.
Nu mår jag prima.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Seriöst? Håll käften snälla....crike skrev:Såja 67% chans att vinna, det är taget. Faktiskt så har vi inte förlorat en enda match efter full tid i år där vi tagit ledningen.
Nu mår jag prima.

DIF!
Hyll till alla som är där oavsett.Daniel942 skrev:Fettot grisfot står på räcket i Leksand...
Jag brukar inte stå i klacken, men vem fan är grisfot och varför ska inte han stå på räcket?Daniel942 skrev:Fettot grisfot står på räcket i Leksand...
Är det inte bra att någon tar tag i det när dom som gjorde det förut verkar ha lämnat?
-
Det är konstigt det där med att man ena dagen spelar och brinner för ett lag, och nästa dag spela för ett annat lag och möta det laget man brann för bara några dagar innan...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vad fan gör det om han är i Leksand? Bra att någon vill dit. Skönt med ledning iallafall.
Avskaffa tre mot tre.
-
Hur speciell match är det för Guter? JÄTTESPECIELL!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Daniel942
En person som har snott pengar från föreningar med DIF-anknytning är inte nån som jag vill se där iallafall.Mattias_87 skrev:Vad fan gör det om han är i Leksand? Bra att någon vill dit. Skönt med ledning iallafall.
DIF!
Haha med den kommentaren undrar jag om det är du eller jag som tror mest på att det som skrivs här faktiskt slår inDaniel942 skrev:Seriöst? Håll käften snälla....crike skrev:Såja 67% chans att vinna, det är taget. Faktiskt så har vi inte förlorat en enda match efter full tid i år där vi tagit ledningen.
Nu mår jag prima.

- Daniel942
En jinx bör ALLTID undvikas!crike skrev:Haha med den kommentaren undrar jag om det är du eller jag som tror mest på att det som skrivs här faktiskt slår inDaniel942 skrev:Seriöst? Håll käften snälla....crike skrev:Såja 67% chans att vinna, det är taget. Faktiskt så har vi inte förlorat en enda match efter full tid i år där vi tagit ledningen.
Nu mår jag prima.

DIF!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Minns fortfarande när jag skrev i kvalserietråden matchen mot Rögle "Jag vet att vi kommer att vinna" och fick mitt inlägg borttaget för jinx. Ibland har man en magkänsla helt enkelt.
Avskaffa tre mot tre.