SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
- Kebabtallrik
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Falken är nog den stora överraskningen på backsidan
Nja Frenchie är ju också helt oberäknelig och även Falk och Norell kan ju överraska till och från.Staten skrev:Sörensen är den enda som kan bryta mönster. Ingen nyhet dock. Skulle vara väldigt intressant att se en eller två ytterligare tekniska spelare i Djurgårn.
Sören har varit iskall på senaste så det är ytterst viktigt att han kommer igång och slutar undvika fysiska situationer som han gjort ett tag nu.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Känns som om match-coachingen måste upp några snäpp.. Känns som om ingen av kedjorna klaffar spec bra.. Någon i båset måste ju göra nått?
Eller är jag ute och cyklar?!
Eller är jag ute och cyklar?!
Tror det är en fördel sålänge för oss ju längre det står 0-0. Om vi inte tar ledningen såklart.
Det är ändå skönt att veta att om vi släpper in första målet är det i runda slängar 0% chans att vi vinner så då kan man lägga sin tid på annat 

Högström i pp än? Kör med Arne för fan!
?Daniel942 skrev:Fettot grisfot står på räcket i Leksand...
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Det låter i alla fall.Daniel942 skrev:Fettot grisfot står på räcket i Leksand...
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Mina jinxar funkar ibland iaf!bastis7 skrev:Högström i pp än? Kör med Arne för fan!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du kom undan den här gången.bastis7 skrev:Mina jinxar funkar ibland iaf!bastis7 skrev:Högström i pp än? Kör med Arne för fan!

- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Tack! Ditt mål helt och hållet.bastis7 skrev:Högström i pp än? Kör med Arne för fan!
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
När vi gör första kan vi antingen vinna eller förlora. Hade vi släppt in första hade matchen vart över.
Avgå Jocke.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Sååååjaaaaa
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk