Jo men han var ju "klar" för Brynäs några minuter där. Infann ju sig en lättnad när han hamnade hos ett annat lag. Det är ju Leksand och Brynäs vi kamperar med.ciirree skrev:Njea skönt och skönt. Luleå är faktiskt också en bottenkonkurrent. Skönare än Brynäs iaf men hellre skulle jag sett han gå till typ Frölunda.SirDIFalot skrev:Skönt!bastis7 skrev:Harju går till Luleå enligt mrmadhawk!
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Expert.
Jo det är ju sant.SirDIFalot skrev:Jo men han var ju "klar" för Brynäs några minuter där. Infann ju sig en lättnad när han hamnade hos ett annat lag. Det är ju Leksand och Brynäs vi kamperar med.ciirree skrev:Njea skönt och skönt. Luleå är faktiskt också en bottenkonkurrent. Skönare än Brynäs iaf men hellre skulle jag sett han gå till typ Frölunda.SirDIFalot skrev:Skönt!bastis7 skrev:Harju går till Luleå enligt mrmadhawk!
Men han är inte helt klar än va? Bara rykte än sålänge?
Undrar om KG letar fortfarande?
Jag menar OM det nu skulle finnas en spelare som KG verkligen vill ha. Kan man inte ringa runt till sina sponsorer då för hjälp? Anard lag har väl gjort så?
Skulle må bättre av att ha en rejäl back att luta sig tillbaka mot nu i slutskedet.
- SirDIFalot
En rejäl back får vi aldrig. Vi har 400.000 kr. Det räcker ju knappt till en månadslön för en rejäl back om en sådan nu skulle finnas på marknaden.
Expert.
Ja eller en center för den delen. Generellt menar jag om det skulle dyka upp någon nu i sista veckan som man verkligen vill ha. Att det borde finnas sponsorer som kan hjälpa till.SirDIFalot skrev:En rejäl back får vi aldrig. Vi har 400.000 kr. Det räcker ju knappt till en månadslön för en rejäl back om en sådan nu skulle finnas på marknaden.
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Heh... En rolig tanke.SirDIFalot skrev:En rejäl back får vi aldrig. Vi har 400.000 kr. Det räcker ju knappt till en månadslön för en rejäl back om en sådan nu skulle finnas på marknaden.
Dom kanske skulle göra en intern tävling i laget, att den femman som presterar bäst eller gör ett minst antal poäng, till säsongen är slut får dela på det som är kvar.
Bara för att tagga dom extra mycket.
För i slutändan så är alla lika pengakåta
^^
Delägare
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- SirDIFalot
Nejmen vafan....
- Jim Morrison

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Klaudius21
Fy fan, tror jag spyr. Han kommer aldrig bli sig själv efter den tiden, kanske får ta in en exorcist om han kommer till oss nästa säsong.
FYFAN SORGLIGT
-
Sluta gnäll! Alltid oavsett! Vi har ju Hage!!!!
Djurgårdens IF
Precis. Alltid oavsett vi har ju den viktigaste av alla!!! Kareel!DIFVästertorp skrev:Sluta gnäll! Alltid oavsett! Vi har ju Hage!!!!
Snart åker väl Connor McDavid till asplöven med..