SHL 2014-15
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2014-15
Assist tidigare också. Så 1p per match i snitt för lyxandMattias_87 skrev:Mattias Guter avgör för Leksand med 26 sekunder kvar.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
I övrigt så var han väldigt bra idag. Han mår bättre av mer speltid.seppuko skrev:Assist tidigare också. Så 1p per match i snitt för lyxandMattias_87 skrev:Mattias Guter avgör för Leksand med 26 sekunder kvar.
Ja och vad var bäst? äckel läxand 3p eller brunäs 3p? Hade helst sett brynäs ta 3 pinnar. För på tisdag kommer det bara vara 2 pinnar mellan oss och läxand
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Fan vad vi behöver vinst nästa match alltså.
- Jim Morrison
Jag orkar inte mer... Guter har säkert rätta "Leksands-andan"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Staten skrev:Fan vad vi behöver vinst nästa match alltså.
Ja och det lär ju hända? Hoppas på trendbrytning mot äcklesand
Ja tisdagsmatchen blir hyfsat viktig. Men nu var det länge sedan vi tog 3 poäng, ologiskt nog kanske det blir på tisdag.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Tror de här resultatet är bättre för oss, slipper Brynäs effekt av tränarbyte. Nu kan vi om vi vinner mot Leksand på tisdag samt Brynäs förlora fortsätta hålla samma avstånd till Leksand men öka det från Brynäs till 11 poäng. All in på Tisdag gubbar, dags att Fleury gör hattrick denna gången.
Oväntat att Guter avgör. Jag dör. På riktigt.
- Jim Morrison
Att matchen på tisdag blir extremt jävla viktig för klubbens fortsatta SHL-existens är väl årets understatement.
Tror inte jag kommer orka titta.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är väldigt många spelare som måste upp i nivå på tisdag sen ska vi sluta dra på oss så onödiga utvisningar, straffar oss lätt. Full rulle högt tempo o tidigt mål, våra junis backar måste sluta dalta för mycket i egen zon. Vi måste även skjuta mycket mer i offensiv zon, flera bra spelare som skjuter alldeles för lite, samt alsenfeldt lämnar mycket returer!
Förlorar brynäs var det väl like fan? Dock skönt med stort glapp ner till kvalstrecket. Djurgården spelar ju sjukt lojt nu. Nonchalant och vidrigt från vissa spelareJim Morrison skrev:Att matchen på tisdag blir extremt jävla viktig för klubbens fortsatta SHL-existens är väl årets understatement.
- Jim Morrison
Handlar ju inte bara om poängen. Är nog rätt viktigt mentalt också att vi vinner den.Norenfalk skrev:Förlorar brynäs var det väl like fan? Dock skönt med stort glapp ner till kvalstrecket. Djurgården spelar ju sjukt lojt nu. Nonchalant och vidrigt från vissa spelareJim Morrison skrev:Att matchen på tisdag blir extremt jävla viktig för klubbens fortsatta SHL-existens är väl årets understatement.