SHL: Djurgårdens IF - Skellefteå 24/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Skellefteå 24/1 2015
Nog för att armen va där men för helvete vilket svanhopp..
7/4-2014
Jag har gjort det i en och en halv säsong!!Jim Morrison skrev:Jag förstår faktiskt inte hur folk inte ser hur totalt värdelös Ahlén är. Helt ärligt alltså.
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
2 minuter var hade nog varit fair.Tobbe350 skrev:Nog för att armen va där men för helvete vilket svanhopp..
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Hela femman gjorde ett uselt hemjobb. Vad folk än anser om backar så är defensiven även ett ansvar för forwards/center.ciirree skrev:Alltså, sånt agerande från både backen och Tellan går inte hem. Herregud det ser så slött ut. Rör er lite för f*siken.
Sen har vi Ahlén som inte vill åka skridskor. Helt onödig utvisning.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
I HA kunde man ändå skita i det lite. I SHL blir det alldeles för uppenbart och kostsamt. En serienivå för högt för snubben.Sjöwall skrev:Jag har gjort det i en och en halv säsong!!Jim Morrison skrev:Jag förstår faktiskt inte hur folk inte ser hur totalt värdelös Ahlén är. Helt ärligt alltså.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2015-01-24 17:00:19, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Många anser väl att hans hårda tacklingar(?) väger upp för hans urusla.. ja, resterande egenskaper. Hade han varit mer som Hank som kunde både stressa, tackla och åka skridskor så hade det varit en annan sak.Sjöwall skrev:Jag har gjort det i en och en halv säsong!!Jim Morrison skrev:Jag förstår faktiskt inte hur folk inte ser hur totalt värdelös Ahlén är. Helt ärligt alltså.
- Lee Harvey Oswald
Aah, i vissa matcher mot visst motstånd fyller han sin funktion.Sjöwall skrev:Jag har gjort det i en och en halv säsong!!Jim Morrison skrev:Jag förstår faktiskt inte hur folk inte ser hur totalt värdelös Ahlén är. Helt ärligt alltså.
Idag går allt lite för fort, hela tiden och inte bara för Ahlén..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hahaha....ja, man kan bara skratta åt eländet.
Försök att hålla det under tvåsiffrigt nu.
Försök att hålla det under tvåsiffrigt nu.
Fan där gick nog matchen... vi höll på att hänga in i nästan tom kasse, semiråttorna kontrar in 1-3... fyfan vad jobbigt... tveksamt om vi reser oss nu.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det är ju bara sjukt, vi har världens läge som Sören får, vi bommar Saik kontrar och gör mål.
Centimeter ifrån 2-2, istället 1-3. Blyjävlatungt.
- Lee Harvey Oswald
Avklädda, men helt logiskt.
Håll i detta nu så det inte blir ny "en Rögle"
Håll i detta nu så det inte blir ny "en Rögle"
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Jävla skitsäsong.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Var det inte en klackspark? eller styrde dom med klubban?
Mmm fyfan. Deras målis visste ju inte att han räddade pucken.#87 skrev:Centimeter ifrån 2-2, istället 1-3. Blyjävlatungt.