Ok, hade jag glömt. Tyckte dom sa när Mantas tog sin att det var säsongens första för DIF i SHL.Praetori skrev:Tellan har redan en nolla den här säsongen, även om det var före årsskiftet.Henke_F skrev:Hattrick ..och Tellan håller säsongens första nolla, Mantas kan ju inte ta alla dom.Godnoken skrev:Drömde under nattens sömn att jag gick in på DIFhockey och läste en nyhet med rubriken "Damien lämnar DIF".
Så... lämnar han så är det mitt fel.
Är otroligt nyfiken på denna värvning faktiskt. Tror det kan slå väldigt väl ut. Två mål idag!
Damien Fleury klar för Djurgården
Re: Damien Fleury klar för Djurgården
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Kebabtallrik
- Säsongskort: Ja
Dajmen sätter en i krysset ikväll.
Nu när vi inte har varken Dembo eller Dogge, vad tror ni om "Hey hey Damien Flurey"? Betonar man det "Flurejj" funkar det ju...
Avgå Jocke.
- SirDIFalot
Fast han heter ju Flurry och inte Flurejj.B.I.B.A skrev:Nu när vi inte har varken Dembo eller Dogge, vad tror ni om "Hey hey Damien Flurey"? Betonar man det "Flurejj" funkar det ju...
Expert.
Tyckte själv det var så dåligt att det var roligt. Kanske inte gick framSirDIFalot skrev:Fast han heter ju Flurry och inte Flurejj.B.I.B.A skrev:Nu när vi inte har varken Dembo eller Dogge, vad tror ni om "Hey hey Damien Flurey"? Betonar man det "Flurejj" funkar det ju...

Hoppas jag inte planterade något nu.
Avgå Jocke.
Flö-ry. Flurran. Killen med aktersnurran!B.I.B.A skrev:Tyckte själv det var så dåligt att det var roligt. Kanske inte gick framSirDIFalot skrev:Fast han heter ju Flurry och inte Flurejj.B.I.B.A skrev:Nu när vi inte har varken Dembo eller Dogge, vad tror ni om "Hey hey Damien Flurey"? Betonar man det "Flurejj" funkar det ju...![]()
Hoppas jag inte planterade något nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nästan 18min spelade. Grymt bra med ett mål var nionde minut, fortsätt så!Rocky3000 skrev:Grattis till de första målen i Djurgårdströjan! Rock On!

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ottosson, Jakobs och nu Damien Fleury...
Underbart att vi supportrar och våra insamlade medel återigen får bidra positivt till föreningen och laget. Tack till er alla som gjort detta möjligt!
Underbart att vi supportrar och våra insamlade medel återigen får bidra positivt till föreningen och laget. Tack till er alla som gjort detta möjligt!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Vilken jinx med tanke på träffen i kryssribban.Kebabtallrik skrev:Dajmen sätter en i krysset ikväll.

Fantastiskt skönt med två mål men vi kan väl avvakta och göra honom till Sidney Crosby?
- Kebabtallrik
Dajmen drar minst 1 skott i kryssribban i dagens match.sPTNC skrev:Vilken jinx med tanke på träffen i kryssribban.Kebabtallrik skrev:Dajmen sätter en i krysset ikväll.
Rätt upp i dajmkrysset.
- Kebabtallrik
I dagens match drar ribban minst 1 skott i dajmkrysset.Kebabtallrik skrev:Dajmen drar minst 1 skott i kryssribban i dagens match.sPTNC skrev:Vilken jinx med tanke på träffen i kryssribban.Kebabtallrik skrev:Dajmen sätter en i krysset ikväll.