SHL: modo - Djurgårdens IF 22/1 2015
Re: SHL: modo - Djurgårdens IF 22/1 2015
Inte ok. Dålig attityd och dåligt genomfört. Spetsvärvningen ger oss 1p. Det ska vi va glada för ikväll. Man bara måste agera starkare än så här.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Klart sämsta insatsen denna säsong, med tanke på motståndet.
#13 räddade upp det hela från -betyg till +-0.
Usch vad klent och frökenaktigt vi uppträder i en så pass viktigt potentiell bortavinst-match.
Vad har man snackat om innan egentligen när det ser ut som idag?
De flesta träningar jag sett har haft mer intensitet än så här
Skärpning nu, annars rasar vi fritt.
Bara ren tur att de bra lagen kände för att vara bra ikväll i övriga matcher
#13 räddade upp det hela från -betyg till +-0.
Usch vad klent och frökenaktigt vi uppträder i en så pass viktigt potentiell bortavinst-match.
Vad har man snackat om innan egentligen när det ser ut som idag?
De flesta träningar jag sett har haft mer intensitet än så här
Skärpning nu, annars rasar vi fritt.
Bara ren tur att de bra lagen kände för att vara bra ikväll i övriga matcher
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Lugnt. Vi har vunnit mot topplagen flera gånger hemma. Det ser alltid ut såhär på bortaplan.Daniel942 skrev:Samma lag ska alltså möta SAIK på Lördag.......
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Nej, det är hemmamatch.Daniel942 skrev:Samma lag ska alltså möta SAIK på Lördag.......
Senast redigerad av Jim Morrison den 2015-01-22 21:23:11, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ratten och växelspaken på bussen är trasig så alla fick kapa en decimeter på sina klubbor och bygga nya. Det ser ut så ute på isen i alla fall.JLindgren skrev:Kan ju undra vad de styr med i bussen till bortamatcherna
HELVETE!!!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Jim Morrison skrev:Nej, det är hemmamatch.Daniel942 skrev:Samma lag ska alltså möta SAIK på Lördag.......

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Örebro borta (upphämtning 1-4 till 4-5 e sd) är ett typexempel, och sen idag. Varje gång jag stänger av så vaknar man. Blir till att följa från text-tv. De bortamatcherna har vi tagit treor i faktiskt.yllekalle skrev:Samma för mig ska aldrig kolla en borta match. ALDRIGIsabo skrev:Skinnhiss.
Jag ska tydlogen inte kolla bortamatcherna. Det går åt h-e men sen vänder man och kvitterar så fort jag stänger av. NU slog jag på tvn igen och titta, där är ett jävla skitmål från Mö-DÖÖÖ!
Ska inte kolla bortamatcherna mer, enda undantaget för mig blir nästa lördag i Karlstad. Då kan jag inte stänga av heller, hur ska det gå? Kanske kan be någon medsupporter "släcka" mig om det går dåligt?

Nej det såg inte ut så här på bortaplan med vårat färska lag direkt ifrån Allsvenskan. De spelade kaoshockey med fart och fläkt. Inte pensionärshockey i vänskapsmatchtempo.Mattias_87 skrev:Lugnt. Vi har vunnit mot topplagen flera gånger hemma. Det ser alltid ut såhär på bortaplan.Daniel942 skrev:Samma lag ska alltså möta SAIK på Lördag.......
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi är alltid lite, lite bättre än att vara helt värdelösa. Man kan helt enkelt inte låta bli att älska det här laget!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Säcken hann inte riktigt sätta sin stämpel på laget förutom sitt ledarskap när han klev in med ett fåtal matcher kvar. Nu har han fått göra det och då ser det ut såhär.Praetori skrev:Nej det såg inte ut så här på bortaplan med vårat färska lag direkt ifrån Allsvenskan. De spelade kaoshockey med fart och fläkt. Inte pensionärshockey i vänskapsmatchtempo.Mattias_87 skrev:Lugnt. Vi har vunnit mot topplagen flera gånger hemma. Det ser alltid ut såhär på bortaplan.Daniel942 skrev:Samma lag ska alltså möta SAIK på Lördag.......
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, vi tog tre, fyra treor borta i oktober-november.Praetori skrev:Nej det såg inte ut så här på bortaplan med vårat färska lag direkt ifrån Allsvenskan. De spelade kaoshockey med fart och fläkt. Inte pensionärshockey i vänskapsmatchtempo.Mattias_87 skrev:Lugnt. Vi har vunnit mot topplagen flera gånger hemma. Det ser alltid ut såhär på bortaplan.Daniel942 skrev:Samma lag ska alltså möta SAIK på Lördag.......
Bra dock att lyxfällan förlorade och att vi drog ifrån med en poäng
Sant, ord som får ner mig på jorden. Vi torskar i alla fall inte men vår lägstanivå är alltid i paritet med motståndet, oavsett om vi möter QuasiModo eller TampaBay.minalman skrev:Vi är alltid lite, lite bättre än att vara helt värdelösa. Man kan helt enkelt inte låta bli att älska det här laget!
Men... Nä jag orkar fan inte... Så sinnessjukt genomuselt och oinspirerat ska inte folk som får betalt uppträda på jobbet...
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Tragisk jävla insats. Ett under att man inte är flintskallig eller gråhårig efter en sån här tillställning. Fleury får så klart VG. Typ Ahlén jobbar ju på bra. Resten är IG. Till och med Sören såg ju ut som sirap. Modoröv var ändå fullkomligt bedrövliga. Synd på stolpskotten ändå.