Blomman kunde fan ha gjort 4-5 baljor idag! Händer jävligt mycket kring honom!Lee Harvey Oswald skrev:Eller, med fönster då..
SHL: modo - Djurgårdens IF 22/1 2015
Re: SHL: modo - Djurgårdens IF 22/1 2015
Fleury gör ju en hyfsad debut, i alla fall.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
#13 upp i taket! Och då menar jag inte Sudden.
Hahaha!! Wow vad viktigt.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Holly JESUS...FAKTISKT 

Re: Sv: SHL: modo - Djurgårdens IF 22/1 2015
håller med.Henke_F skrev:Men ändå.
Oavgjort i fulltid är fan ICKE GODKÄNT!
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
- Jim Morrison
Saviano och Fleury skulle kunna vara bröder.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Flurran kan få åka limo ner. Resten ska lifta ner, i blöta kläder.Lee Harvey Oswald skrev:Eller, med fönster då..
Inte mod Modo nej. De spelar stundvis jävligt bra hockey men stundvis spelar de precis så uselt att man förstår varför de ligger där de ligger. Vi borde ha avgjort detta redan i första.Henke_F skrev:Men ändå.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Re: Sv: SHL: modo - Djurgårdens IF 22/1 2015
Vi drar ifrån Leksand iaf!sauron skrev:håller med.Henke_F skrev:Men ändå.
Skickat från min C6903 via Tapatalk
När jag tänker frustration då tänker jag Jocke Eriksson. Vet inte vad det är men jag orkar inte med honom längre. Är väl inte hans fel att han spelar hela tiden men vad fan, det håller ju fan inte längre. Vi måste få in nåt vettigt på den positionen nästa säsong. Vi har harvat med långsamma förstacentrar i evigheter nu.
Modo har haft en del flyt, vi borde fått med oss flera mål men tar hellre 1-2 pinnar än förlust. Bra debut av Fleury helt klart!
Tror att jag mördade min datorstol nyss... Den ligger i köket i bitar och andas inte...
Vilken jäkla tur med en kvittering trots allt. Men den såg jag inte för jag släckte tvn också.

Vilken jäkla tur med en kvittering trots allt. Men den såg jag inte för jag släckte tvn också.
Resten får lifta ner i utrustning och skridskor på fötterna.Axel_K skrev:Flurran kan få åka limo ner. Resten ska lifta ner, i blöta kläder.Lee Harvey Oswald skrev:Eller, med fönster då..
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skidlöparn skrev:#13 upp i taket! Och då menar jag inte Sudden.
Förutsatt att vi hänger kvar i Shl, finns det någon chans att vi har råd att behålla blomman över nästa säsong?