Jo!Donkels skrev:Nja...Jim Morrison skrev:Sören är bättre än Hagelin och Read!seppuko skrev:Hans stora målsäsong i SSK under lockouten var enorm, men han hade rejäl draghjälp av Hagge men främst Read. Men att han kan göra mål och är en sniper, det tror jag ingen tvivlar på. Mest bara vem som ska ge han passarna i vårat lag. De som kan göra det är Jocke, Samme och Nilson i dagsläget så ska bli intressant hur de formerar laget när Damme(?) kommer in.#87 skrev: Vet ju hur man gör mål iaf.
Bienvenue à Djurgården!
Damien Fleury klar för Djurgården
- Jim Morrison
Re: Damien Fleury klar för Djurgården
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Okay då, jag ger migJim Morrison skrev:Jo!Donkels skrev:Nja...Jim Morrison skrev:Sören är bättre än Hagelin och Read!seppuko skrev:Hans stora målsäsong i SSK under lockouten var enorm, men han hade rejäl draghjälp av Hagge men främst Read. Men att han kan göra mål och är en sniper, det tror jag ingen tvivlar på. Mest bara vem som ska ge han passarna i vårat lag. De som kan göra det är Jocke, Samme och Nilson i dagsläget så ska bli intressant hur de formerar laget när Damme(?) kommer in.#87 skrev: Vet ju hur man gör mål iaf.
Bienvenue à Djurgården!
Frenchie eller Blomman om vi försvenskar det hela lite borde nog spela med Jocke tycker jag.seppuko skrev: De som kan göra det är Jocke, Samme och Nilson i dagsläget så ska bli intressant hur de formerar laget när Damme(?) kommer in.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nja, tycker att Jocke börjat slarva lite med passningarna på sistone.Praetori skrev:Frenchie eller Blomman om vi försvenskar det hela lite borde nog spela med Jocke tycker jag.seppuko skrev: De som kan göra det är Jocke, Samme och Nilson i dagsläget så ska bli intressant hur de formerar laget när Damme(?) kommer in.
Flurran-Ljungh-Samme
Sören-Jocke-Nilson
Men vad händer med Fällström nu, ska han spela med Saviano och Hage?
Vi borde flytta denna diskussion till en annan tråd känner jag!
Senast redigerad av Axel_K den 2015-01-19 18:50:18, redigerad totalt 1 gånger.
- Klaudius21
Jag kör på McFlurry tror jagPraetori skrev:Frenchie eller Blomman om vi försvenskar det hela lite borde nog spela med Jocke tycker jag.seppuko skrev: De som kan göra det är Jocke, Samme och Nilson i dagsläget så ska bli intressant hur de formerar laget när Damme(?) kommer in.

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Damien Fleury klar för Djurgården
Hoppas Fleury är en late bloomer och vi får se hans peak hos oss!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det är målvakten i NHL som kallas såKlaudius21 skrev:Jag kör på McFlurry tror jagPraetori skrev:Frenchie eller Blomman om vi försvenskar det hela lite borde nog spela med Jocke tycker jag.seppuko skrev: De som kan göra det är Jocke, Samme och Nilson i dagsläget så ska bli intressant hur de formerar laget när Damme(?) kommer in.

Våran Fleury måste således ha ett nytt nick. Frenchie känns upptaget, Blomman är garanterat upptaget

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Kebabtallrik
- Säsongskort: Ja
Damien -> Daimen (Dajmen)seppuko skrev:Det är målvakten i NHL som kallas såKlaudius21 skrev:Jag kör på McFlurry tror jagPraetori skrev:Frenchie eller Blomman om vi försvenskar det hela lite borde nog spela med Jocke tycker jag.seppuko skrev: De som kan göra det är Jocke, Samme och Nilson i dagsläget så ska bli intressant hur de formerar laget när Damme(?) kommer in.
Våran Fleury måste således ha ett nytt nick. Frenchie känns upptaget, Blomman är garanterat upptaget
Vaasa Sports sportchef säger alltså att Fleury inte var dyr för dom, och våran insamling på 1,3 miljoner går till honom. Någon lever gott nu
- Jim Morrison
Haha what? Länk?DIFtomppa skrev:Vaasa Sports sportchef säger alltså att Fleury inte var dyr för dom, och våran insamling på 1,3 miljoner går till honom. Någon lever gott nu
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
http://svenska.yle.fi/artikel/2015/01/1 ... lla-parterJim Morrison skrev:Haha what? Länk?DIFtomppa skrev:Vaasa Sports sportchef säger alltså att Fleury inte var dyr för dom, och våran insamling på 1,3 miljoner går till honom. Någon lever gott nu
- Jim Morrison
Var ser du att vår insamling skulle gått till Sports sportchef?DIFtomppa skrev:http://svenska.yle.fi/artikel/2015/01/1 ... lla-parterJim Morrison skrev:Haha what? Länk?DIFtomppa skrev:Vaasa Sports sportchef säger alltså att Fleury inte var dyr för dom, och våran insamling på 1,3 miljoner går till honom. Någon lever gott nu
Hahahahah, missförstånd. Menade att vår insamling gick till honom (Fleury)Jim Morrison skrev:Var ser du att vår insamling skulle gått till Sports sportchef?DIFtomppa skrev:http://svenska.yle.fi/artikel/2015/01/1 ... lla-parterJim Morrison skrev:Haha what? Länk?DIFtomppa skrev:Vaasa Sports sportchef säger alltså att Fleury inte var dyr för dom, och våran insamling på 1,3 miljoner går till honom. Någon lever gott nu

- Jim Morrison
Haha, helt ologiskt.DIFtomppa skrev:Hahahahah, missförstånd. Menade att vår insamling gick till honom (Fleury)Jim Morrison skrev:Var ser du att vår insamling skulle gått till Sports sportchef?DIFtomppa skrev:http://svenska.yle.fi/artikel/2015/01/1 ... lla-parterJim Morrison skrev:Haha what? Länk?DIFtomppa skrev:Vaasa Sports sportchef säger alltså att Fleury inte var dyr för dom, och våran insamling på 1,3 miljoner går till honom. Någon lever gott nu
Man vågar inte såga fransmannen vid fotknölarna efter Nilson's halvsucce redan. Jag ändrar mig om allt och tror vi tar guld nu!