Nummer19 skrev:Minns jag helt åt helvete om jag säger att Fleury har fått sparken från vissa klubbar pga bristande attityd? Vad har han då här och göra?
Enligt en säker källa så har även Fleury visat dålig attityd samt gav inte allt
DIFtomppa skrev:Tänk om Fleury är ersättare till Guter, och pengarna från DH fortfarande är kvar till en spetsvärvning ala Lasch
Det är dom inte.
Hur vet du de?
Guter hade väl en lön på 50-60 i månaden. Så säg att vi sparade in runt 150k på honom. Det är verkligen inte mycket stålar. Spelare som blir lediga nu blir extra dyra då det inte finns mycket att få.
Däremot lär väl vi ligga rätt bra till i budgeten.
Ser gärna det här laget mot Modo om Fleury blir spelklar.
Sörensen-Jocke-Fällström
Nilson-Ljungh-Fleury
Basse-Rundqvist-Saviano
Hank-Honken-Ahlén
Någon av Hage och Heinerö extra.
mb81 skrev:Ser gärna det här laget mot Modo om Fleury blir spelklar.
Sörensen-Jocke-Fällström
Nilson-Ljungh-Fleury
Basse-Rundqvist-Saviano
Hank-Honken-Ahlén
Vi får verkligen ett överflöd på right wingers nu. Fällström, Nilson, Fleury, Samuelsson. Svårt att se någon av dom gå på andra kanten.
Ja-ke den andre skrev:Marie Hallman m.fl. påstår att Fleury har dålig attityd. Värvningen känns bara sämre och sämre.
Är det bara ett kontrakt till slutet på säsongen kommer det nog aldrig att bli ett problem. Spelare som värvas på lite kortare tid på det sättet brukar ju ge 100% och vara ytterst kollektivt lojala eftersom det är viktigt att visa upp sig inför andra spekulanter/scouter.
Nu tror jag inte heller att man skall lägga för mycket krut på att spekulera kring spekulationer och lösa rykten. Även Guter ryktades ju som sagt ha vissa attitydproblem i Almtuna men jag tycker inte att man har sett jättemycket av det hos oss i alla fall.
Senast redigerad av Praetori den 2015-01-19 13:33:27, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Sörensen-Jocke-Fällström
Nilson-Ljungh-Fleury
Basse-Rundqvist-Saviano
Hank-Honken-Ahlén
Vi får verkligen ett överflöd på right wingers nu. Fällström, Nilson, Fleury, Samuelsson. Svårt att se någon av dom gå på andra kanten.
Fleury är ju dock ingen utpräglad högerforward eftersom han, åtminstone när han gästade SHL sist, var över precis hela banan och härjade där man själv och övriga motståndare minst förväntade sig honom.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
pulverapa skrev:Killen ligger tvåa i skytteligan i SM Liiga. Och vi har kvar massor av pengar. Enligt min källa kan det bli fler än Fleury. Inte idag dock.
Ligger det någon sanning i det? Att det kan blir fler värvningar? 11 dagar kvar innan fönstret stänger, vilket borde innebära att det i så fall borde finnas någon vi riktat in oss på....
Sörensen-Jocke-Fällström
Nilson-Ljungh-Fleury
Basse-Rundqvist-Saviano
Hank-Honken-Ahlén
Jag tror Nilson kommer vara center när Samme är tillbaka.
Damien verkar va nån som är inne på mycket mål bakåt ingen sjysst plusminus inte. känns som en riktig chansning, absolut inte spetsen vi behöver, Ryan lasch känns inte troligt då Dif inte kommer att kunna matcha kommundopade lag.
Sörensen-Jocke-Fällström
Nilson-Ljungh-Fleury
Basse-Rundqvist-Saviano
Hank-Honken-Ahlén
Jag tror Nilson kommer vara center när Samme är tillbaka.
Toppa med Sören, Nilson och Samme?