Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Alltså ... jag orkar inte med det här. Väck mig när vi har klarat kontraktet så slipper jag magsåren.
Nej jag parafraserade bara den numera klassiska dängan.Axel_K skrev:Aldrig sagt avgå alla.Praetori skrev:Avgå alla, utom vissa?Axel_K skrev:Han ingår i styrelsen(vice VD väl?)Donkels skrev:plus KG ocksåAxel_K skrev:Ifall vi tar in Fleury så känner jag bara: Avgå styrelsen.
De enda som inte ska avgå är Jenny och tränarna.
Tränarna ingår inte i styrelsen, så vill endast ha kvar Jenny från styrelsen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Har man inte råd så är det så. Tyvärr. Jag hade också föredragit Lasch.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Varför värvar vi en allsvensk spelare? Då kunde vi lika gärna försöka få tillbaka Johner fy fan va besviken ja blir.
Killen ligger tvåa i skytteligan i SM Liiga. Och vi har kvar massor av pengar. Enligt min källa kan det bli fler än Fleury. Inte idag dock.
- Jim Morrison
15 mål i finska ligans sämsta lag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ser ingen försämring och har hopp om att det finns ytterligare namn i kulisserna... men om inte så får vi se hur det går. Jag har en bra plats i båten. Sittplats och allt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Får väl ta en liten promenad till Västerbron. Så det är Fleury jag har skänkt 1500 spänn till. Var väl inte riktigt det jag tänkte när jag satte in de stålarna.
Ja till skillnad mot övriga pessimister och presumtiva brohoppare så tror jag att Fleury skulle kunna vara en riktigt bra värvning om det nu blir så. Dock hoppas jag inte att det är spetsvärvningen som man letat efter.Jim Morrison skrev:15 mål i finska ligans sämsta lag.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Frågan är väl om Guter är så mycket sämre än Fleury...
Brukar också försöka sitta still i båten.
Stämmer detta Guter mot Damien Fleury!?
Är de fulla eller nåt?
Stämmer detta Guter mot Damien Fleury!?
Är de fulla eller nåt?
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Fleury känns ok, men nu hade man ju förväntat sig Lasch!
Men verkar som att han ska ersätta guter då lär det ju inte va spetsvärvningen vi letar efter..
Idag väljer jag nog att skratta istället för att gråta. Vilken, på pappret, bedrövlig "spetsvärvning". Kan inte på något sätt i världen se att Fleury skulle vara god för mer än 25 poäng under en full SHL-säsong.
Känner mig lurad på pengarna jag skänkt.
Känner mig lurad på pengarna jag skänkt.
Avgå Jocke.