Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Alltså det kan ju inte vara DIF det går bara inte, hade varit sånt sjukt jäkla tjänstefel att ta in honom.
Fattas ju bara att vi värvar Fleury... "Spets"
Avgå Jocke.
plus KG ocksåAxel_K skrev:Ifall vi tar in Fleury så känner jag bara: Avgå styrelsen.
-
Dock sa ju pulverapa att det kommer bli bra ändå, och han kan ju inte mena det med Fleury
Ja, klart man vill ha något skarpare än Damien.. men vafan, så illa är det väl ändå inte att han förtjänar 3 sidor med "omg noees" och yrkande om styrelsens avgång (som fö är det mest uttjatade skit på länge).
Senast redigerad av captcash den 2015-01-19 12:49:45, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Har jag missat något? Är han i hyfsad toppform så är det ju en vitamininjektion till spelare. Eller är det något annat som skaver?Benjamin L. Willard skrev:Alltså det kan ju inte vara DIF det går bara inte, hade varit sånt sjukt jäkla tjänstefel att ta in honom.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Han ingår i styrelsen(vice VD väl?)Donkels skrev:plus KG ocksåAxel_K skrev:Ifall vi tar in Fleury så känner jag bara: Avgå styrelsen.
De enda som inte ska avgå är Jenny och tränarna.
Både Fleury och Lasch stämmer in i den viktigaste aspekten när vi värvar spelare. Bakgrund i Södertälje.
Tar nog och sätter mig i båten jag. Det blir bra det här. Vänta bara!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Avgå alla, utom vissa?Axel_K skrev:Han ingår i styrelsen(vice VD väl?)Donkels skrev:plus KG ocksåAxel_K skrev:Ifall vi tar in Fleury så känner jag bara: Avgå styrelsen.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Aldrig sagt avgå alla.Praetori skrev:Avgå alla, utom vissa?Axel_K skrev:Han ingår i styrelsen(vice VD väl?)Donkels skrev:plus KG ocksåAxel_K skrev:Ifall vi tar in Fleury så känner jag bara: Avgå styrelsen.
Tränarna ingår inte i styrelsen, så vill endast ha kvar Jenny från styrelsen.
Det här laget behöver främst en målskytt.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tänkte lite så jag med. Jag sätter mig i båten och tar det lite lugnt. Märkte dock ganska fort att KG och Kaarel låg med varsin borrmaskin och vandaliserade durken.Magnutz skrev:Tar nog och sätter mig i båten jag. Det blir bra det här. Vänta bara!
-
Fleury klar då. Enligt Höken.