Jo det stämmer. Dock vore King intressant, villket jag poängterade. Skulle inte skadat att höra av sig till honom.robin_dif skrev:är det inte så att tidning menar att DIF m.m är intresserade av petterström lr är det bara jag som uppfattar artikeln så?
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Remy Lebeau
-
Nån spelare som för mig låter rätt interessant, det är Mathis Olimb som spelar i Vålerenga. Gjort 62 poäng på 40 matcher. Har dock inte själv sett han spela, men 62 poäng i norska ligan kanske är ungefär 20-30p i Elitserien.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4225
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4225
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
ledningen håller säkert på för fullt!har säkert signa nån,men kan inte gå ut med namn innan säsongen är slut!vissa litte tålamodtdk skrev:Föreningen verkar lägga fokus på fel saker just nu tycker jag ... Den största nyheten denna vecka är att Bremberg ska spela med en ny klubba !!... OCH .. Jag vill ha lite bra spelare att hoppas på nästa år .. Ge mig det istället!!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det konstiga är att många andra lag passar på ett se om sina lagen men...djjjj skrev:ledningen håller säkert på för fullt!har säkert signa nån,men kan inte gå ut med namn innan säsongen är slut!vissa litte tålamodtdk skrev:Föreningen verkar lägga fokus på fel saker just nu tycker jag ... Den största nyheten denna vecka är att Bremberg ska spela med en ny klubba !!... OCH .. Jag vill ha lite bra spelare att hoppas på nästa år .. Ge mig det istället!!
Djurgårdare i Timråland
-
Visst gör många lag det, men är säker på att Djurgårn också försöker göra det men inte lyckats ännu att få någon på kroken även om arbetet inte syns så betyder det inte att dem inte gör något.Ulrog skrev:Det konstiga är att många andra lag passar på ett se om sina lagen men...djjjj skrev:ledningen håller säkert på för fullt!har säkert signa nån,men kan inte gå ut med namn innan säsongen är slut!vissa litte tålamodtdk skrev:Föreningen verkar lägga fokus på fel saker just nu tycker jag ... Den största nyheten denna vecka är att Bremberg ska spela med en ny klubba !!... OCH .. Jag vill ha lite bra spelare att hoppas på nästa år .. Ge mig det istället!!
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
hade varit kul o se han ve vet kanske en ny "putte" men den värvningen kan man glömma!Sidney Crosby skrev:smurf02 skrev:Anson Carter då?? vet någon någt om denna snubbe.??
skulle han kunna vara något
Yared hagos är välkommen om han nu skulle komma
Blomdahl likaså
Marre också
ANSON CARTER ?!?!?!??!!??!?!?!?!??
Vem vet, det kanske ska signas någon från finallagen men då de är i spel så är det locket på? Spelare kanske är kvar i spel i andra ligor. Spelare vill fundera under lite ledighet osv. Men som sagt, allt kan ju inte läcka ut och tur är väl det.
Dessutom är det väl fortfarande en hel del lag som inte presenterat några nyförvärv ännu så det är knappast någon fara på taket. Vidare så är det för en gångs skull inte 10-12 nya som ska in så därför kanske man är ännu noggrannare med vem man tänker ta in.
Dessutom är det väl fortfarande en hel del lag som inte presenterat några nyförvärv ännu så det är knappast någon fara på taket. Vidare så är det för en gångs skull inte 10-12 nya som ska in så därför kanske man är ännu noggrannare med vem man tänker ta in.