Jag håller med. Jag kan sträcka mig så långt att jag tror saknaden av honom är större än Samuelsson även om Samme är kanske en av de bästa i SHL på att hålla i pucken. Fällström är bra på nästan allt känns det som.minalman skrev:Stor saknad av Fällström. Minns att han lyfte oss när han kom och vår svacka är samtidig med hans skada. Jag kan minnas fel, men det känns så.
SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Fan är det alltid så dålig stream? Ska man kolla i Chrome eller Explorer för bästa sändning?
Fan är det alltid så dålig stream? Ska man kolla i Chrome eller Explorer för bästa sändning?
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu måste vi bara vinna (och det kommer vi att göra, 3-1) eftersom trottoarkanten verkar vinna mot modo.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
Chrome är alltid bättre. Därför kör jag oftast Explorer (helrör) till matchen. Och tittar via parabol.ciirree skrev:Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Edit: men seriöst, jag tittar ofta på CMore Play. Vet inte om det är samma plattform som Csports, men det är oftast utmärkt stream.
Senast redigerad av minalman den 2015-01-17 17:53:36, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Funkar det inte med grekisk Ouzo? Har ingen Explorerminalman skrev:Chrome är alltid bättre. Därför kör jag oftast Explorer (helrör) till matchen. Och tittar via parabol.ciirree skrev:Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Brrrrr, hade tänkt tagit mig en köttbit snart och en Caol Ila whisky (i DIF-whiskyglas såklart).ciirree skrev:Funkar det inte med grekisk Ouzo? Har ingen Explorerminalman skrev:Chrome är alltid bättre. Därför kör jag oftast Explorer (helrör) till matchen. Och tittar via parabol.ciirree skrev:Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Chrome och csports blir det här iaf. Lyxland-modo verkar funka streamledes, brukar du ha streamingproblem?
Skulle inte dra upp bilden på projektorn och 92" duken precis, men på datorskärmen så funkar det ju.
Kan ju inte ens vara 720p dom streamar ut.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Safari och csports.no här, funkar superbra! (Tips: Svenskepakken 99kr/mån, alla SHL-matcher och HA-matcher, funkar, samma sändningar som i Sverige, billigt).ciirree skrev:Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Tack ska kolla det!!elklingo skrev:Safari och csports.no här, funkar superbra! (Tips: Svenskepakken 99kr/mån, alla SHL-matcher och HA-matcher, funkar, samma sändningar som i Sverige, billigt).ciirree skrev:Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Funkar det (deras sändningar utan VPN-tunnel) i Sverige och att betala det hela med svenskt bank/kreditkort?elklingo skrev:Safari och csports.no här, funkar superbra! (Tips: Svenskepakken 99kr/mån, alla SHL-matcher och HA-matcher, funkar, samma sändningar som i Sverige, billigt).ciirree skrev:Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Ja det stämmer. Jag har använt csports.no hela hösten utan VPN-tunnel.Henke_F skrev:Funkar det (deras sändningar utan VPN-tunnel) i Sverige och att betala det hela med svenskt bank/kreditkort?elklingo skrev:Safari och csports.no här, funkar superbra! (Tips: Svenskepakken 99kr/mån, alla SHL-matcher och HA-matcher, funkar, samma sändningar som i Sverige, billigt).ciirree skrev:Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Bra att veta. =) Mitt csports.se (SHL) har kostat 99kr i 2 månader hittils iaf om det börjar kosta 299:- eller vad det är så är ju det där alternativet. Cmore skall ju ha sålite stålar som möjligt då vi fick 7mille mindre än övriga lag.elklingo skrev:Ja det stämmer. Jag har använt csports.no hela hösten utan VPN-tunnel.Henke_F skrev:Funkar det (deras sändningar utan VPN-tunnel) i Sverige och att betala det hela med svenskt bank/kreditkort?elklingo skrev:Safari och csports.no här, funkar superbra! (Tips: Svenskepakken 99kr/mån, alla SHL-matcher och HA-matcher, funkar, samma sändningar som i Sverige, billigt).ciirree skrev:Jag vill passa på att fråga om någon här kollar på Csports?
Jag upplever att internet Explorer är klart bättre att streama på än chrome. Värt att testa och jämföra [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Fick inte igång cmore på Chrome överhuvudtaget. Fick köra IE. Segt.seppuko skrev:Jag upplever att internet Explorer är klart bättre att streama på än chrome. Värt att testa och jämföra [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Buss nummer 9 verkar levererat bättre än SL idag
Magnutz skrev:Fick inte igång cmore på Chrome överhuvudtaget. Fick köra IE. Segt.seppuko skrev:Jag upplever att internet Explorer är klart bättre att streama på än chrome. Värt att testa och jämföra [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Var någon som hade problem med csports och fick köra i "Inkognito-mode" vilket löste det. Kanske värt att testa?