Otto nobbar DIF's bud!Benjamin L. Willard skrev:Jag vill ha rykten! Ingen som hört någonting om eventuella värvningar?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5149116.ab
Otto nobbar DIF's bud!Benjamin L. Willard skrev:Jag vill ha rykten! Ingen som hört någonting om eventuella värvningar?
Fan...-daniel- skrev:Otto nobbar DIF's bud!Benjamin L. Willard skrev:Jag vill ha rykten! Ingen som hört någonting om eventuella värvningar?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5149116.ab
Jag har hört det ryktas om att det ryktas om att klippet med ryssen kommer. Ligger det någon sanning i detta?minalman skrev:Snart kommer klippet med den glada ryssen...
Edit: kanske bara ett rykte att det kommer.
Tänk, det kan jag lista ut också. Fast jag bara kan fyra fem ord på ryska.-daniel- skrev:EDIT2: bäst är kommentarerna under, speciellt "Det är helt fel översättning. Jag kan ryska".
Har vi råd?Benjamin L. Willard skrev:Rob Schremp petad i saik, lär väl byta klubb snart.
Är det nån som spekulerar i det eller är det egna observationer?Benjamin L. Willard skrev:Rob Schremp petad i saik, lär väl byta klubb snart.
Är väl egna spekulationer. Tror inte Saik vill lägga den lönen på en petad spelar plus att Schremp vill nog spela. Skulle inte förvåna mig om Modo hugger på honom.Mattebo skrev:Är det nån som spekulerar i det eller är det egna observationer?Benjamin L. Willard skrev:Rob Schremp petad i saik, lär väl byta klubb snart.
En spelare som helt klart skulle kunna tillföra mycket i DIF, trots att det har gått sådär i Saik. Nu är det ju varken klart att han lämnar eller ens vill lämna, men känns som vi kan ha en rimlig chans om det skulle hända.Benjamin L. Willard skrev:Är väl egna spekulationer. Tror inte Saik vill lägga den lönen på en petad spelar plus att Schremp vill nog spela. Skulle inte förvåna mig om Modo hugger på honom.Mattebo skrev:Är det nån som spekulerar i det eller är det egna observationer?Benjamin L. Willard skrev:Rob Schremp petad i saik, lär väl byta klubb snart.
Nu var inte jag jättepositiv heller först när man hörde att Nilson var på återtåg in i klubben.ANTECKNINGSBLOCK skrev:Ledningen valde att bredda truppen med en bänkad föredetting istället för att värva spets.
Jag hoppas folk inser hur jävla illa det kommer att bli på matcherna, vi är på väg att bli ett jävla bonnlag.
suck
Han verkar få till det i PP eftersom han har 36 poäng och -16 i +/-.Bluebrigade08 skrev:Lasch låter väldigt intressant, han har levererat förut i elitserien. Han borde vi absolut ha råd med, handlar ju bara om 2 månader