SHL: Djurgårdens IF - Linköping HC 15/1 2015
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Djurgårdens IF - Linköping HC 15/1 2015
När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Expert.
Tycker att det skulle vara otroligt fegt att inte visa vilken sida man är på bara för att undvika konflikter. Tar mer än gärna tjafs med folk som vill visa negativitet på Hovet.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Är det fel att hoppas att Hovet skulle ryka med så de kunde bygga en ny arena?
Skämt åsido. Fotbollskanalen skriver på Twitter att det är oklart hur det blir med matchen som är inplanerad på Hovet.
Skämt åsido. Fotbollskanalen skriver på Twitter att det är oklart hur det blir med matchen som är inplanerad på Hovet.
Jag hoppas inte något av det sker, kommer inget gott ur det. Att buandet lär ske ändå är en sak, men jag kan inte se varför det ena skulle vara mer moraliskt rättfärdigat än det andra. Har vissa rätt att bua har andra rimligen samma rätt att hylla.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Ja asså, om den ena sidan börjar med nåt så är det ju dem som startar (oavsett sida).Godnoken skrev:Tycker att det skulle vara otroligt fegt att inte visa vilken sida man är på bara för att undvika konflikter. Tar mer än gärna tjafs med folk som vill visa negativitet på Hovet.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Man kan ju inte låta den ena sidan ha åsikter men inte den andra.
Hoppas det finns kalkyler på detta med.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dom som vill bua får göra de, men låt dom bua klart innan man drar igång nåt annat å vise versa. Då bör vi slippa strul. Tror i för sig inte att de skulle bli nå intern grej på hovet. Så dumma är väl inte folk, de är ju torsdag, skillnad om de varit fredag eller lördag.
- SirDIFalot
Fast finns det verkligen som tycker att Mackan ska hyllas? Om såna ramsor går är det ju bara för att skicka en jabb tillbaka mot dom som buar eller sjunger att han är en hora.ciirree skrev:Ja asså, om den ena sidan börjar med nåt så är det ju dem som startar (oavsett sida).Godnoken skrev:Tycker att det skulle vara otroligt fegt att inte visa vilken sida man är på bara för att undvika konflikter. Tar mer än gärna tjafs med folk som vill visa negativitet på Hovet.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Expert.
Tror det är föga troligt med några hyllramsor till Mackan tror att flertalet kommer bemöta honom med tystnadSirDIFalot skrev:Fast finns det verkligen som tycker att Mackan ska hyllas? Om såna ramsor går är det ju bara för att skicka en jabb tillbaka mot dom som buar eller sjunger att han är en hora.ciirree skrev:Ja asså, om den ena sidan börjar med nåt så är det ju dem som startar (oavsett sida).Godnoken skrev:Tycker att det skulle vara otroligt fegt att inte visa vilken sida man är på bara för att undvika konflikter. Tar mer än gärna tjafs med folk som vill visa negativitet på Hovet.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Kanske, kanske inte. Visst, "Finns bara en Marcus Nilson" i första matchen är förmodligen en provokation. Han skall dock ha hyll för att helhjärtat vilja dra på sig tröjan igen.SirDIFalot skrev:Fast finns det verkligen som tycker att Mackan ska hyllas? Om såna ramsor går är det ju bara för att skicka en jabb tillbaka mot dom som buar eller sjunger att han är en hora.ciirree skrev:Ja asså, om den ena sidan börjar med nåt så är det ju dem som startar (oavsett sida).Godnoken skrev:Tycker att det skulle vara otroligt fegt att inte visa vilken sida man är på bara för att undvika konflikter. Tar mer än gärna tjafs med folk som vill visa negativitet på Hovet.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
eget sans, man går inte in en moske och skriker fuck mohamed utan att vara inställd på att mågon tar illa upp och försöker nita en, Nilson är hatad av en majoritet av det "våldsbenägna" varför provocera i onödansm910 skrev:Jag hoppas inte något av det sker, kommer inget gott ur det. Att buandet lär ske ändå är en sak, men jag kan inte se varför det ena skulle vara mer moraliskt rättfärdigat än det andra. Har vissa rätt att bua har andra rimligen samma rätt att hylla.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Get the fuck out of my way,
Jag tycker varken han ska hyllas eller buas ut.SirDIFalot skrev:Fast finns det verkligen som tycker att Mackan ska hyllas? Om såna ramsor går är det ju bara för att skicka en jabb tillbaka mot dom som buar eller sjunger att han är en hora.ciirree skrev:Ja asså, om den ena sidan börjar med nåt så är det ju dem som startar (oavsett sida).Godnoken skrev:Tycker att det skulle vara otroligt fegt att inte visa vilken sida man är på bara för att undvika konflikter. Tar mer än gärna tjafs med folk som vill visa negativitet på Hovet.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Eftersom det är en käsnlig match så kan ni ju alltid istället sjunga om mitt nick.
Coach senseis järnkaminer
Finns bara en sensei
Alla utom Manijock borde gemensamt kunna hänga med på den.
Finns bara en sensei
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Jag står nog där också. Men förstår ändå dom som vill protestera.#10 skrev:Jag tycker varken han ska hyllas eller buas ut.SirDIFalot skrev:Fast finns det verkligen som tycker att Mackan ska hyllas? Om såna ramsor går är det ju bara för att skicka en jabb tillbaka mot dom som buar eller sjunger att han är en hora.ciirree skrev:Ja asså, om den ena sidan börjar med nåt så är det ju dem som startar (oavsett sida).Godnoken skrev:Tycker att det skulle vara otroligt fegt att inte visa vilken sida man är på bara för att undvika konflikter. Tar mer än gärna tjafs med folk som vill visa negativitet på Hovet.SirDIFalot skrev:När det buas åt Mackan hoppas jag verkligen inte att den andra sidan ska kontra med "finns bara en marcus nilson" eller dylikt. Då kommer det blir tjafs.
Expert.
Det är nog ingen fara för hockeyn såvida de inte måste spärra av stora områden.
- SirDIFalot
Haha, det finns något sjukt självklart i att Sensei flyttat till staden där Broad Street Bullies härjade.sensei skrev:Eftersom det är en käsnlig match så kan ni ju alltid istället sjunga om mitt nick.
Finns bara en sensei
Expert.