Marcus Nilson klar för Djurgården
Re: Marcus Nilson klar för Djurgården
Faktiskt rätt sjukt att skriva gamla Söderstadion.
Vet inte om du syftar på mig eller Expressen men skrev det endast i åtanke av att HIF inte längre lirar på Söderstadion. Men ja, självklart behövs det en ny Söderstadion för att det skall finnas en "gamla Söderstadion". Aja, fel tråd. Går över till matchtråden istället.bastis7 skrev:Faktiskt rätt sjukt att skriva gamla Söderstadion.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Hoppas bara inte att det några av våra juveler som sulat in pyroteknik på SÖS . tror inte vi är betjänta av nya krigsrubriker i media
ANTECKNINGSBLOCK skrev:sensei skrev:Sluta skriv nu och gå på matchen.
Hörde att "Anteckningsblock" och Pittsburgh-tröjjorna skall dra igång Nilsons järnkaminer i 2:a.
Nej, då hoppar vi för 19:e gången.
Vi är ju inte gnagarsvin!
Jag vill välkomna MN och tacka styrelsen för denna billiga spetsvärvning.
Ni som inte tycker som mig är inte äkta Djurgårdare!!!!
Alltid oavsett!!!!
gult hjärta - rött hjärta - blått hjärta
Såja! Alltid oavsett!!!!!
<3<3<3!!!
...
Är ju inte väldigt far fetched att det är payback för bomben. Att Bajen går upp är så fruktansvärt obra för vår stökometer.Donkels skrev:Hoppas bara inte att det några av våra juveler som sulat in pyroteknik på SÖS . tror inte vi är betjänta av nya krigsrubriker i media
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tack Jim!
Är det Nisse Ekman som skrivit texten?
- Jim Morrison
Ja, ser ut som det.pulverapa skrev:Är det Nisse Ekman som skrivit texten?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ajdå, Nisse. I ena andetaget är han orolig för sprickor i Djurgårdsfamiljen, i det andra kallar han stora delar av den för fegisar som sviker sin familj.
Bra jobbat med att "svetsa samman", Nils. Inte helt genomtänkt, va?
Du är med oss överallt, Stefan.
- Jim Morrison
Solklart skrivet i affekt av en orolig och ledsen vän. Ta det för vad det är.
Läser man Nisses ord med negativa ögon blir det väl så. Klockrent enligt mig. Affekt eller inte. Han erbjuder en vinkel på situationen som bara han kan ge.dutti skrev:Ajdå, Nisse. I ena andetaget är han orolig för sprickor i Djurgårdsfamiljen, i det andra kallar han stora delar av den för fegisar som sviker sin familj.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
För det första så kan inte jag se MN är rätt spelare att ta in just nu och det är den enkla anledningen att jag tycker inte han har gjort det bra sportsligt i HV71 (+5 ) i skrivande stund och tycker kanske att vi borde ha titta på någon annat.
Men jag utgår från att Styrelsen har prata med tränar teamet (Säcken/Nyman/sabel) och de har kommit fram till andra slutsatser och tycker ändå att MN är rätt lirare att ta in men det är också deras beslut.
Inte mitt, ditt eller någon annans beslut utan helt enkelt DIFHockey för de kanske ser annat än vad vi ser.
Sedan har många av våra supportar har väldigt lätt att hela tiden kräva styrelsens, tränaren och sportchefs skall avgå i tid och otid för att det inte går så bra just nu eller att man signar en felaktig spelare (som ex. MN) och detta kan vi göra för att vi oavsett vad vi supportar gör behöver vi ALDRIG ta ansvar över om en spelare eller det sportsliga går dåligt.
Vad jag menar är att det är väldigt lätt att skrika och kräva saker när du själv ALDRIG behöver stå där och försvar eller ta ansvar om varför man har gjort ett val inför en mobb av arga supportar som skriker att ledningen pissar i ansiktet och inte vill lyssna.
Men jag utgår från att Styrelsen har prata med tränar teamet (Säcken/Nyman/sabel) och de har kommit fram till andra slutsatser och tycker ändå att MN är rätt lirare att ta in men det är också deras beslut.
Inte mitt, ditt eller någon annans beslut utan helt enkelt DIFHockey för de kanske ser annat än vad vi ser.
Sedan har många av våra supportar har väldigt lätt att hela tiden kräva styrelsens, tränaren och sportchefs skall avgå i tid och otid för att det inte går så bra just nu eller att man signar en felaktig spelare (som ex. MN) och detta kan vi göra för att vi oavsett vad vi supportar gör behöver vi ALDRIG ta ansvar över om en spelare eller det sportsliga går dåligt.
Vad jag menar är att det är väldigt lätt att skrika och kräva saker när du själv ALDRIG behöver stå där och försvar eller ta ansvar om varför man har gjort ett val inför en mobb av arga supportar som skriker att ledningen pissar i ansiktet och inte vill lyssna.
Jävligt bra skrivet +++Savvis skrev:För det första så kan inte jag se MN är rätt spelare att ta in just nu och det är den enkla anledningen att jag tycker inte han har gjort det bra sportsligt i HV71 (+5 ) i skrivande stund och tycker kanske att vi borde ha titta på någon annat.