Säsongen 14/15
- Jim Morrison
Re: Säsongen 14/15
@EkExpressen: Marcus Nilson spelar i en kedja med Joakim Eriksson och Marcus Sörensen mot LHC i morgon. #twittpuck #DIFhockey http://t.co/0wJsUChEUX
@EkExpressen: Tobias Hage blir extraforward för Djurgården som saknar skadade forwardstrion Robin Alvarez, Alexander Fällström och Mikael Samuelsson.
@EkExpressen: Tobias Hage blir extraforward för Djurgården som saknar skadade forwardstrion Robin Alvarez, Alexander Fällström och Mikael Samuelsson.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hur formeras det då om Alla de tre är borta? Varför extraforward på Hage?Jim Morrison skrev:@EkExpressen: Marcus Nilson spelar i en kedja med Joakim Eriksson och Marcus Sörensen mot LHC i morgon. #twittpuck #DIFhockey http://t.co/0wJsUChEUX
Edit: Juste vi har Lauritzen med. Haha. Glömmer alltid bort han.
-
Vet inte riktigt vilken tråd jag ska ta detta i men tänkte bara dela med mig om misären i AIK, skön publiksiffra de har.
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2 ... ns-okning/
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2 ... ns-okning/
Vet inte heller vart jag ska ta detta men "Honken" på forumet var har du tagit vägen? Saknar din statistik inför matcherna, kanske jag som har bommat de helt men de var faktiskt riktigt intressanta att läsa och väldigt bra gjorda. Skulle vara kul om de kom tillbaka! 

"– Jocke är rätt bra på att ta hand om killar som har varit borta ett tag, och kan förklara och kommunicera på ett bra sätt. Det är ett bra ställe att komma till.
Dessutom ingick Marcus Nilson i en av de två powerplayuppställningarna."
Saxat från Sportexpressen.
Jag kan nästan lova att det blir succé direkt. Jag vet inte om jag är ensam men jag tror inte att mötet igår gjorde hans situation sämre. Jag tror att han använder det som tändvätska för revansch.
Chansar på 1+1 från han imorgon.
Dessutom ingick Marcus Nilson i en av de två powerplayuppställningarna."
Saxat från Sportexpressen.
Jag kan nästan lova att det blir succé direkt. Jag vet inte om jag är ensam men jag tror inte att mötet igår gjorde hans situation sämre. Jag tror att han använder det som tändvätska för revansch.
Chansar på 1+1 från han imorgon.
är det inte att lägga onödigt med press och fokus på Nilson att placera honom i en 1:a lina och även ha med honom i PP-spelet?
Hade nog personligen valt att smyga igång honom lite, men när det kommer till det sportsliga litar jag på Säcken.
Hade nog personligen valt att smyga igång honom lite, men när det kommer till det sportsliga litar jag på Säcken.
- Jim Morrison
Första: Marcus Nilson-Joakim Eriksson-Marcus Sörensen.
Andra: Steve Saviano-Markus Ljungh-Nicklas Heinerö
Tredje: Mattias Guter-David Rundqvist-Sebastian Laurtizen
Fjärde: Mikael Ahlén-Michael Holmqvist-Henrik Eriksson.
Extraforward: Tobias Hage.
http://bloggar.expressen.se/ek/2015/01/ ... us-nilson/
Andra: Steve Saviano-Markus Ljungh-Nicklas Heinerö
Tredje: Mattias Guter-David Rundqvist-Sebastian Laurtizen
Fjärde: Mikael Ahlén-Michael Holmqvist-Henrik Eriksson.
Extraforward: Tobias Hage.
http://bloggar.expressen.se/ek/2015/01/ ... us-nilson/
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan inte Rundqvist få sluta spela center. Ge Hage chansen där istället. Defensivt är Rundqvist en katastrof i samma klass som William Nylander. Ser otroligt vilsen ut. Offensivt som forward tror jag att han kan utvecklas och bli riktigt bra.
Lauritzen skulle fått chansen istället för Heinerö. Om han nån gång ska komma igång kan han inte spela med killar som i bästa fall håller allsvensk klass.
Bara ett par åsikter...
Får lita på att grabbarna och Säcken visar att jag har fel.
Lauritzen skulle fått chansen istället för Heinerö. Om han nån gång ska komma igång kan han inte spela med killar som i bästa fall håller allsvensk klass.
Bara ett par åsikter...
Får lita på att grabbarna och Säcken visar att jag har fel.
Rätt att sätta Nilson i första. Kunde fått gå i andra också.
Hehe upp till bevis Mackan(känn ingen press...)
Gillar SirDIF från igår: "Träffade Alexander Hellström på J20, han var inte skadad." Sen skriver DIF att han är skadad. Wtf??? 

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha, dom skrev ju på hemsidan att han gick på is i måndags också. Men visst, det är väl möjligt att han inte är redo för match än.pulverapa skrev:Gillar SirDIF från igår: "Träffade Alexander Hellström på J20, han var inte skadad." Sen skriver DIF att han är skadad. Wtf???
Expert.
Fällström kan väl fortfarande vara skadad även om nån Hellström inte är det...pulverapa skrev:Gillar SirDIF från igår: "Träffade Alexander Hellström på J20, han var inte skadad." Sen skriver DIF att han är skadad. Wtf???

- Jim Morrison
Vi lär inte komma sist. Så om vi hamnar på kvalplats får vi möta trean i slutspelsserien. Bäst av sju. Slutspelsserien är serien mellan lag 3-8 i HockeyAllsvenskan.
Postar det här också så vi får det ur vägen, ifall någon undrade hur det kommer gå till.
Postar det här också så vi får det ur vägen, ifall någon undrade hur det kommer gå till.