Marcus Nilson klar för Djurgården
Re: Marcus Nilson klar för Djurgården
Det som är "trist" är att några försöker hålla en bra nivå. Vissa vrålar "Avgå, stick och dylikt". Sen känns det som att ledningen är otroligt defensiva.
Bästa åsikten hittills! Bra random kvinna!
Cred till tjejen! Första vettiga
Kudos till tjejen som talade alldeles nyss och definierade vad "lite finare, lite bättre" innebär.
Det där var vår Holy Jesus.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bägge har rätt tror jag. Challe erbjöd halva lönen i nytt kontrakt. Mackan gick med på halva lönen med bibehållet kontrakt. Tror att det är så det förhåller sig.hjelm skrev:Sa MN precis att det som står i domen, det som är fakta, är en efterhandskonstruktion?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skönt, då slipper vi honom.Daniel942 skrev:Att han inte har nån ork och ingen motivation att fortsätta gå på hockey. Innan Kaarel lämnar.Jim Morrison skrev:Valde att inte se skiten, tror jag gjorde rätt bedömning. Vad sa Pang?
Det är iofs inte konstigt att ledningen blir defensiv då det gapas massa skit.Rix skrev:Det som är "trist" är att några försöker hålla en bra nivå. Vissa vrålar "Avgå, stick och dylikt". Sen känns det som att ledningen är otroligt defensiva.
Vill man uppnå något så brukar konstruktiv kritik vara det som fungerar, det är ingen som tar en vrålande idiot på allvar.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- minalman
En kvinna var vad som behövdes för att hyfsa diskussionen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Daniel942
Säg vad du vill, många kommer att följa efter hans beslut - det vet jag.skinza skrev:Skönt, då slipper vi honom.Daniel942 skrev:Att han inte har nån ork och ingen motivation att fortsätta gå på hockey. Innan Kaarel lämnar.Jim Morrison skrev:Valde att inte se skiten, tror jag gjorde rätt bedömning. Vad sa Pang?
DIF!
Suck. Vidrig presskonferens. Funkar ju inte när vissa inte kan hålla god nivå. Vilket jävla pack vissa är som står o brölar o avbryter mitt i.
- Daniel942
Det är inte en presskonferens.fidyekcoh skrev:Suck. Vidrig presskonferens. Funkar ju inte när vissa inte kan hålla god nivå. Vilket jävla pack vissa är som står o brölar o avbryter mitt i.
DIF!
Bra uttalande av tjejen.
När man ser Marcus här idag så förstår man hans osynlighet efter degraderingen. Killens personlighet är uppenbart inte underlag för att vara kapten. Hur fan kunde man låta honom bli kapten?!
i
Nej för Pang bidrar ju inte med nått...skinza skrev:Skönt, då slipper vi honom.Daniel942 skrev:Att han inte har nån ork och ingen motivation att fortsätta gå på hockey. Innan Kaarel lämnar.Jim Morrison skrev:Valde att inte se skiten, tror jag gjorde rätt bedömning. Vad sa Pang?
Face.. Wait for it.. Palm!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.