Marcus Nilson klar för Djurgården

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
mutation
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Marcus Nilson klar för Djurgården

Inlägg av mutation »

Oh dear, vilken stämning i lokalen.
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Fantastiskt att vi fick klarhet i hur domstolsbeslutet ser ut och vad som faktiskt gäller kring det hela.
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Djurgårn skrev:Fantastiskt att vi fick klarhet i hur domstolsbeslutet ser ut och vad som faktiskt gäller kring det hela.
Han som la fram det var otroligt saklig och lät väldigt trovärdig. Det fanns inga svar på faktan.
DIF!
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Ser streamen och alla som snyggt sitter och lyssnar på ledningens försvarstal, som om ett majestätsbrott har begåtts. Men inget upplopp, inga kastade ruttna tomater. Det vore fantastiskt om det gick att vända allt från här och nu.
Faan om alla kunde knyta näven i ficka och säga "nu djävlar". Tänk om vi kunde gå stärkta ur det här och skilja oss från alla skitklubbar. Bevisa att en Djurgårdare står över allt käbbel. Vi skulle kunna skölja fram som den starkaste av alla klubbar. En urkraft från 8 000 strupar på Hovet som rensar bort alla tvivel och bevisar att vi hör hemma högst upp i SHL.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Killen blir grillad! Nilson hade alltså möjligheten att inte stämma DIF på pengar även fast han vann domen.
JLindgren

Inlägg av JLindgren »

All respekt till Advokaten! Bra nivå
Användarvisningsbild
Godnoken

Inlägg av Godnoken »

Vem fan är det som sitter och skriker? Släng ut han.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Bresse

Inlägg av Bresse »

Försökte titta men klarade inte av det! Fyfan vad man skäms över människor som inte kan lyssna utan sitta och skrika pajas och avgå osv osv. Pinsamt!!
Användarvisningsbild
mutation

Inlägg av mutation »

Jag avundas inte nån som sitter där framme. Usch!
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Alltså vad fan är detta, visst folk är förbannade, men för fan håll en god jävla ton, detta är fyfan pinsamt hur en del håller på.
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Eriksson skrev:
B.I.B.A skrev:
Eriksson skrev:
Debacle skrev:En åsna hade kunnat räkna ut konsekvenserna av detta beslut. Det är då inte supportrars, de som väljer att bojkotta eller visa missnöje, yttersta ansvar att det blivit så utan styrelsens.
Allvarligt?

Som om Smith & Wesson tillverkar en Magnum och du skjuter en snubbe, så är det deras fel?

Styrelsen är en bidragande faktor ja, men supportrarna har alltid valet att stjälpa eller hjälpa
Vilken löjlig jämförelse.

Att det här skulle dela supportrarna kunde vilken idiot som helst förstått. Till och med KG och Kaarel. De valde ändå att genomföra det. Därav deras fel.
Kanske ta sitt ansvar istället för att skylla på andra, men det gäller väl bara Marcus Nilson antar jag?

Och nej, det är inte löjligt att jämföra med ett vapen, din trångsynthet och förmåga att skylla på andra istället för att vara med och ta ansvar och föregå med gott exempel är däremot löjlig.

Du sitter å skriver om hur storsint du skulle vara om du var i en liknande sits som MN, du skulle minnsan inte kräva några pengar osv... Den storsintheten klingar djäkligt illa med att skylla sitt agerande på styrelsen då det är något som går mot dig och ditt tyckande.... då behövs det minnsan inga 250k :wink:

Hur är det man brukar säga .... "what goes around comes around"
Jag tar endast ansvar för mitt agerande och mina åsikter. I övrigt konstaterar bara hur jag tror det kommer se ut på Hovet framöver. Ännu en gång plockar du en tidigare diskussion ur sitt sammanhang. Det är HELT löjligt att jämföra yrket hockeyproffs med ett vanligt yrke. Det var min poäng i den diskussionen och det verkade du vara helt överens med mig om.

Delar du ut vapen till folk du vet är benägna att skjuta oskyldiga är du fortfarande ansvarig. Att det inte är du som trycker på avtryckaren förändrar inget, du visste vad som skulle hända.
Avgå Jocke.
ciirree

Inlägg av ciirree »

Jag tror att ledningen trodde att bara man själva tog på sig ansvaret så skulle allt lägga sig lite. Men istället blir också ledningen grillade. Egentligen helt rätt att man inte lägger allting på Marcus. Samtidigt så håller jag väl med att man kan lyssna och inte skrika hej vilt.
Rix

Inlägg av Rix »

Det här går ju sisådär, men helt rätt att folk sätter även ledningen på plats.
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Det sportsliga måste se djävligt risigt ut om det är status på det sportsliga som är grundorsaken till mackans återkomst. Som jag sagt förut måste ledningen varit allvarligt oroliga för degradering för att känna sig tvungna till detta.
Edit: 2 000 färre säsongskort i SHL är bättre än utsålt i HA skulle jag tro att man tänkt.
Senast redigerad av minalman den 2015-01-13 18:38:26, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Det tråkiga är att media med ros i spetsen sitter och kollar på detta just nu, snälla håll nivån så att det inte blir massa skit i media sen.
Skriv svar