Skandal säkerhet i väsby

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Skandal säkerhet i väsby

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

Hej!

Jagh r en väldigt tråkig sak som hände mig när jag var i väsby den 29/3 mot Huddinge.
Jag åkte dit för att lyfta fram Huddinge till en seger. så ställer jag och några kompisar oss på borta kalckens sektion, så ser vi några killar från väsby komma och ställa sig där. Först gjorde dem inget men i första period pausen så knuffar ena killen till mig bakifrån och vill börja slåss, jag är som tur är ingen slags kämpe men han puttar till mig änven en 2:a gång. Sen kom det som tur var en vuxen emellan och drog bort killen.

Är det inte en liten form av skandal att det inte fanns NÅGON säkerhetsvakt elelr något vid våran sektion? jga såg en fuktionnär som satt ner på sittplats va faan är det för säkerhet?

Man går väl på hockey för att se ishockey inte räkna med att nästan få spö i en kvalserie match !!!
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Användarvisningsbild
Enbom
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

Sänk han... enda rätta.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Enbom skrev:Sänk han... enda rätta.
Moget!

Fighting ska det vara på isen, inte på läktarna.
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Ja, och fightas på isen är ju också moget.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

de är ännu mer moget att söka upp bråk helt oprovocerat med en som e 17 snart 18 år mendans man själv är runt 19-20 år. Går på en bakifrån moget Oo
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Skriv svar