All right! Frågade på deras twitter, så de lär väl uppdatera artikeln.B.I.B.A skrev:Över nästa säsong med. Enligt expressen.Mattebo skrev:Tobias Hage officiellt nu. Men de skriver inte hur länge kontraktet är i artikeln ... typ den viktigaste informationen utöver spelares namn.
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Fint!pulverapa skrev:Mötet är för supportrar, man behöver inte vara medlem.Mattias_87 skrev:Medlemsmötet antar jag du menar. Och det har jag svårt att tro, det är ju för medlemmar.DIFtomppa skrev:Vet någon ifall presskonferensen ikväll kommer att sändas?Jag ska försöka sända mötet på ustream, min kanal heter pulverapa.
Någon som vet om det går att se presskonferensen i efterhand? Missade den.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Det här med att anställa en klackledare känns helt fel, men att vända på steken och anställa en klackledare/Klackmedlem till organisationen känns däremot hetare. Någon som har hand om publikfrågor som bl.a. sociala medier, intervjuer osv. som jobbar nära publiken. Eller vad tycker ni? Det skulle kunna vara en tjänst som röstas fram via supportrar varje år så att staffettpinnen kan överlämnas smidigt? Hade det inte varit skönt att få in en framröstad eldsjäl till kansliet? Som vet vad vi supportrar vill?
EDIT: Eller kanske är för mycket Jippo..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Lite LSO som i fotbollen?Andspe skrev:Det här med att anställa en klackledare känns helt fel, men att vända på steken och anställa en klackledare/Klackmedlem till organisationen känns däremot hetare. Någon som har hand om publikfrågor som bl.a. sociala medier, intervjuer osv. som jobbar nära publiken. Eller vad tycker ni? Det skulle kunna vara en tjänst som röstas fram via supportrar varje år så att staffettpinnen kan överlämnas smidigt? Hade det inte varit skönt att få in en framröstad eldsjäl till kansliet? Som vet vad vi supportrar vill?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
SLO... Och njae, det är inte riktigt så dom funkar.Roppan skrev:Lite LSO som i fotbollen?Andspe skrev:Det här med att anställa en klackledare känns helt fel, men att vända på steken och anställa en klackledare/Klackmedlem till organisationen känns däremot hetare. Någon som har hand om publikfrågor som bl.a. sociala medier, intervjuer osv. som jobbar nära publiken. Eller vad tycker ni? Det skulle kunna vara en tjänst som röstas fram via supportrar varje år så att staffettpinnen kan överlämnas smidigt? Hade det inte varit skönt att få in en framröstad eldsjäl till kansliet? Som vet vad vi supportrar vill?
Expert.
Jag slant. De jobbar nära publiken, är väldigt aktiva på sociala medier och jobbar med publikfrågor och är kommunikationslänken mellan klubb och fans i många avseenden. De är eldsjälar, och de vet vad vi vill, då de är supportrar själva.SirDIFalot skrev: SLO... Och njae, det är inte riktigt så dom funkar.
Ser inte skillnaden i jobbet de gör och hans beskrivning, förutom mening ett.
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Är dessa två värvningar dom man letat efter, eller kan vi förvänta oss ngn mer? Vilket jag hoppas - ngn som kan ta en plats i förstalinan - alltså en spelare med mkt goda kvalitéer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
- Jim Morrison
Ja, man letar fortfarande spets.sunne skrev:Är dessa två värvningar dom man letat efter, eller kan vi förvänta oss ngn mer? Vilket jag hoppas - ngn som kan ta en plats i förstalinan - alltså en spelare med mkt goda kvalitéer.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi söker fortfarande en klass center eller en utpräglad målskytt enlligt KG och Kari. Fansens samlade pengar har ännu inte rörts.sunne skrev:Är dessa två värvningar dom man letat efter, eller kan vi förvänta oss ngn mer? Vilket jag hoppas - ngn som kan ta en plats i förstalinan - alltså en spelare med mkt goda kvalitéer.
[THUMBS UP SIGN] skönt!MarcusDaze skrev:Vi söker fortfarande en klass center eller en utpräglad målskytt enlligt KG och Kari. Fansens samlade pengar har ännu inte rörts.sunne skrev:Är dessa två värvningar dom man letat efter, eller kan vi förvänta oss ngn mer? Vilket jag hoppas - ngn som kan ta en plats i förstalinan - alltså en spelare med mkt goda kvalitéer.
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
Personligen tror jag att vi får nöja oss med dessa båda spelare.
Tror tyvärr tiden runnit ut för att hitta spetsen.
- MarcusDaze
Jag tror på en sista minuten värvning jagKall-El skrev:Personligen tror jag att vi får nöja oss med dessa båda spelare.

Detta är säkerhetsvärvningar så vi inte står utan när det beger sig, båda till en förmodligen billig peng. DIF har inte råd att konkurrera med övriga SHL klubbar när det gäller de feta pengarna och därför är det iskyla som krävs för att vänta tills spelare och agenter börjar bli nervösa över att det kanske inte blir något.Kall-El skrev:Personligen tror jag att vi får nöja oss med dessa båda spelare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Säsongskort: Ja
Är det någon som vet om det är så att man kan få loss/låna spelare från "bottenlagen" i KHL?
Denna kille ska tydligen vara på marknaden.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12833
Adam Courchaine.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12833
Adam Courchaine.