100%.Isabo skrev:Alltså, jag orkar verkligen inte läsa ikapp allting...
Exakt varifrån kommer detta rykte? Hur tillförlitligt är det? På vissa verkar det redan klart att han har skrivit på.
Kan vem som helst starta ett rykte och sen begära en dementi från styrelsen? I så fall startar jag ryktet att Johan Forsberg är klar. Nu är det alltså upp till Djurgården att dementera denna vä'rvning inom 12 timmar om det inte ska räknas som att transfern genomförts och poet-jäveln är spelklar mot Linköping...
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Din quote kan tolkas som att det är 100% att han skrivit på, men antar du inte menar det men att källan som hävdar att det förhandlas är säker.SirDIFalot skrev:100%.Isabo skrev:Alltså, jag orkar verkligen inte läsa ikapp allting...
Exakt varifrån kommer detta rykte? Hur tillförlitligt är det? På vissa verkar det redan klart att han har skrivit på.
Kan vem som helst starta ett rykte och sen begära en dementi från styrelsen? I så fall startar jag ryktet att Johan Forsberg är klar. Nu är det alltså upp till Djurgården att dementera denna vä'rvning inom 12 timmar om det inte ska räknas som att transfern genomförts och poet-jäveln är spelklar mot Linköping...
Senast redigerad av SebGla den 2015-01-12 16:49:47, redigerad totalt 1 gånger.
- minalman
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Samtidigt, i förlängning av det jag skrev, så är det oförlåtligt om en anställd (i laget eller på kansliet eller i den sportsliga ledningen) orsakar att supportrar vänder föreningen ryggen. Så det är inga enkla frågor och det minsta man kan begära är att en anställd snarast går ut med förtydliganden. Supportrarna mår inte bra just nu.minalman skrev:Men samtidigt är ju supporterskapet det allra viktigaste enligt många. Att en supporter vänder DIF ryggen är nog värre än att en anställd gör det.SirDIFalot skrev:Tycker man har ett annat ansvar som anställd och lagkapten. Men det kanske bara är jag.minalman skrev:Att vända DIF ryggen är väl precis vad alla anklagar mackan för?
Jag ser på supporterskapet nästan som på föräldraskapet. Kommer älska DIF vad som än händer.
Senast redigerad av minalman den 2015-01-12 16:53:29, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Jo tyvärr.-daniel- skrev:Din quote kan tolkas som att det är 100% att han skrivit på, men antar du inte menar det men att källan som hävdar att det förhandlas är säker.SirDIFalot skrev:100%.Isabo skrev:Alltså, jag orkar verkligen inte läsa ikapp allting...
Expert.
Jaha, så blev det sista glädjeämnet i i mitt liv till ren bajs.
- SirDIFalot
Snälla, försök ta allt snack om Mackan i "Mackan é klar"-tråden så kan Silly-snacket i andra banor fortsätta ostört här.
Expert.
+1Magnutz skrev:Vore juste om folk funderade lite innan "Skicka" klickas.
Logik: Om Mackan tyckte DIF var skit och förtjänade att gå under skulle han aldrig någonsin under några omständigheter återvända.
Logik 2: Vänta med era påhopp och galenskaper tills vi vet. Då, när vi vet, kan vi börja stänga av era konton. Inte nu inatt. Jag måste sova.
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
DIF 4 Ever
Bara och försöka koncentrera sig på det sportsliga och hoppas detta blir bra
+1SirDIFalot skrev:Snälla, försök ta allt snack om Mackan i "Mackan é klar"-tråden så kan Silly-snacket i andra banor fortsätta ostört här.
-
Glöm inte att ta en skärmdump på hur många som besöker forumet nu snart.
"- Vi har inte använt de insamlade pengarna utan vårt fulla fokus är fortfarande att förstärka laget ytterligare. Vi får se vad som dyker upp på marknaden framöver. Ambitionen är fortfarande att förstärka med en center, säger K-G Stoppel."
På KG låter det som om han har flera månader på sig. Har någon förklarat för honom att fönstret stänger om dryga tre veckor?
På KG låter det som om han har flera månader på sig. Har någon förklarat för honom att fönstret stänger om dryga tre veckor?
ciirree skrev:"- Vi har inte använt de insamlade pengarna utan vårt fulla fokus är fortfarande att förstärka laget ytterligare. Vi får se vad som dyker upp på marknaden framöver. Ambitionen är fortfarande att förstärka med en center, säger K-G Stoppel."
Ja de här värvningarna behövs göras omgående. Skulle nog dämpa NIlson-smällen en aning om det kom in fler namn (med lite positiva vibbar, inte mitt skräckexempel Forsberg)
-
Fram med saxen. Hejdå DIFhockey efter 8 år med säsongskort och 34 års kärlek
Djurgårdens IF