Adam Deadmarsh kanske?minalman skrev:Foppa snörar på grickorna själv.ciirree skrev:De kommer absolut förstärka.mb81 skrev:Modo kommer ha svårt att klara ett kval mot typ Västerås eller Rögle eller vad det kan bli.Jim Morrison skrev:Nylander till Toronto redan nu.
SHL 2014-15
- John Terry
- Djurgården Hockey
Re: SHL 2014-15
För simpelt resonerat. Nyllet hade nästa 1 poäng per match i snitt, och du tycker att han gör för lite mål? Av Modos trupp att döma så finns det 24 andra spelare som skulle fått gå föreciirree skrev:Kan man byta ut Nyllet mot en mer allround som kan göra mål så blir det bättre.

Jag är inte arg, och inte besviken.
Vadå för lite mål? Har jag sagt det? Han tillför noll bakåt skrev jag. Det var det jag menade med att om man får in en målskytt som också är bättre på hela banan än Nylander så är det bara ett plus.Stulle skrev:För simpelt resonerat. Nyllet hade nästa 1 poäng per match i snitt, och du tycker att han gör för lite mål? Av Modos trupp att döma så finns det 24 andra spelare som skulle fått gå föreciirree skrev:Kan man byta ut Nyllet mot en mer allround som kan göra mål så blir det bättre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då blir det garanterat kvalserie för MoDo nu då!
Jaha, då misstolkade jag ditt inlägg, sorry. Jag tyckte bara att helheten lät märklig, i stil med: Nu när Nylander har dragit så kan dom fixa till det defensiva problemen som Nylander hade och i samma spelare ta in en målskytt av liknande kaliber.ciirree skrev:Vadå för lite mål? Har jag sagt det? Han tillför noll bakåt skrev jag. Det var det jag menade med att om man får in en målskytt som också är bättre på hela banan än Nylander så är det bara ett plus.Stulle skrev:För simpelt resonerat. Nyllet hade nästa 1 poäng per match i snitt, och du tycker att han gör för lite mål? Av Modos trupp att döma så finns det 24 andra spelare som skulle fått gå föreciirree skrev:Kan man byta ut Nyllet mot en mer allround som kan göra mål så blir det bättre.
Att deras mest fruktbara spelare offensivt skulle bära skulden till Modos usla defensiv.
Jag vet inte om mitt budskap gick fram, men det känns som att Nylanders uteblivna defensiv, med tanke på hans högst åtråvärda offensiv, är ett problem som ligger långt ner på listan i dagens Modo.
Nu har jag pladdrat färdigt

Jag är inte arg, och inte besviken.
Himelfarb lämnar Leksand (igen). Ska bli intressant att se vilken ny center de har hugg på...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag måste rekommendera alla att följa agenten och pappan till Magnus Pääjärvi på twitter. Komedi på daglig basis.

Expert.
Följde honom ett tag, men man orkar inte speciellt länge. Hatar Stockholm rätt så rejält...
2014-04-07, vad hände?
- Think if...
- Kontakt:
Himelfrab förmodligensupreme skrev:Himelfarb lämnar Leksand (igen). Ska bli intressant att se vilken ny center de har hugg på...

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Using Tapatalk
Haha, "bazinga" indeed. Det är inte Dennis Rodman om han trodde det.SirDIFalot skrev:Jag måste rekommendera alla att följa agenten och pappan till Magnus Pääjärvi på twitter. Komedi på daglig basis.
Kvalserie here we come
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här laget viker aldrig ner sig på samma sätt som förra gången.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nämen du uppenbarligen!android skrev:Skaru ha en smäll?gaspo skrev:Kvalserie here we come
- Lee Harvey Oswald
--
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2015-01-15 22:33:26, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan