thomasliedberg skrev:Har spelat tillsammans med många utav dem här spelarna tidigare innan dem gick till D.I.F. Och jag vill bara passa på att säga Grattis! p.s anledningen till att vi kommer att tappa så många 91or är att vi har så många bra 90or i Bj så därför får inte alla 91or plats. Dessutom kommer det att ströma till duktiga spelare från andra klubbar. Men jag tror ändå vi kommer att få behålla de allra bästa som typ Wallen, Chelin, Josefsson, Ackered, Mitman, Honkajärvi, Karlström och Linder. En som redan är klar att flytta är Jhonas Enroths lille brosa Mattias som ska gå hockeygymnasium i Timrå d.s
Ja ja då tappar vi alltså spelare för att de egentligen inte får plats. Detta kan jag köpa samtidigt som man säkert kikar lite på andra spelare runt om i STHLMs området. Att tappa stora talanger till hockeygymnasium är dock inte så lyckat kanske.
Mattias Enroth sa nej till djurgården och sa ja till timrå ik. linder, mitman,honkajärvikarlström kom inte in i dif. men de 4 frstnämnda är klara