Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
guran
Kontakt:

Inlägg av guran »

huvudsaken är ju att bremberg är kvar. han producerar många poäng.
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

Bautabröl skrev:
John älskar DIF! skrev:
Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Driver du lr? En kille som lirar i Italien, snälla nån alltså! Vi behöver inga B-lirare de har vi haft nog med.
Se mitt inlägg ovan...
Man måste ha realistiska backar som kan gå direkt in i laget, inga B-lirare från Italien som inte platsar någon annanstans.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

John älskar DIF! skrev:
Bautabröl skrev:
John älskar DIF! skrev:
Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Drivr du lr? En kile som lirar i Italian, snella nånn asså! Vi behöver inga lirare de har vi haft nog med.
Se mitt inlägg ovan...
Man måste ha realistiska backar som kan gå direkt in i laget, inga B-lirare från Italien som inte platsar någon annanstans.
Niklas Sundström lirade i Italien 2004/2005 och Kenta Nilsson spelade i Spanien under en sejour.
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Bautabröl skrev: Niklas Sundström lirade i Italien 2004/2005 och Kenta Nilsson spelade i Spanien under en sejour.

Den största skillnaden är kanske att när Sundström spelade där var det lock-out säsong och Kenta Nilsson spelade i Spanien i slutet av sin karriär sen är ju det ganska stor klasskillnad mellan en sån spelare som Wilde och Sundström.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

pekka21 skrev:
Bautabröl skrev: Niklas Sundström lirade i Italien 2004/2005 och Kenta Nilsson spelade i Spanien under en sejour.

Den största skillnaden är kanske att när Sundström spelade där var det lock-out säsong och Kenta Nilsson spelade i Spanien i slutet av sin karriär sen är ju det ganska stor klasskillnad mellan en sån spelare som Wilde och Sundström.
Är det någon som sett Wilde lira, eller chansar Ni på att dissa honom bara?
yoda

Inlägg av yoda »

Självklart har vi inte sett honom spela. Men det måste väl nästan du ha gjort eftersom du föreslår honom. Det mest logiska är ju annars inte att satsa på en 30-årig doldis utan meriter som spelat sin senaste säsong i Italien, inte sant?
espen21

Inlägg av espen21 »

Wilde gick på min skola i Linköping. En kommentar bara, lägg ner!!!!! Wilde i elitserien. HAHAHAHHAHA
Therocket1

Inlägg av Therocket1 »

Jag har sett honom spela och han håller inte Djurgårdsklass. Finns bättre backar att hämta från ligorna därnere, t.ex. Ales Kranjc.
Bild
KapZ

Inlägg av KapZ »

Lite insiders info... Wikegård har tydligen skrivit in sina barn i jönköping. detta ska tydligen vara ganska säkert också..

går rykten om att han blir sportchef istället för stillman som går upp som ass. tränare..
rikkard

Inlägg av rikkard »

Bara inte Wikegård går till Djurgården så är jag nöjd.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Någon som vet hur förhandlingarna med Daniel o Jiri går?
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

yoda skrev:
Självklart har vi inte sett honom spela. Men det måste väl nästan du ha gjort eftersom du föreslår honom. Det mest logiska är ju annars inte att satsa på en 30-årig doldis utan meriter som spelat sin senaste säsong i Italien, inte sant?
espen21 skrev:Wilde gick på min skola i Linköping. En kommentar bara, lägg ner!!!!! Wilde i elitserien. HAHAHAHHAHA
Brainstorma kan man väl ha rätt att göra? Wilde är väl inte mindre troligt än att vi får hit Mats Sundin till nästa säsong :shock:
espen21

Inlägg av espen21 »

Visst får du brainstorma men var hitta du Wilde?
Användarvisningsbild
Killer Kennholt

Inlägg av Killer Kennholt »

Ingen Robin Jonsson i DIF. Han har tackat nej till budet DIF gav.. Tråkigt men sant..
Killer Kennholt Skjuter För Döda
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

espen21 skrev:Visst får du brainstorma men var hitta du Wilde?
Jag kom ihåg att det var en svensk som spelade i Bruins farmarlag för några år sedan och det visade sig vara Wilde.

Bra eller dålig, ingen aning har aldrig sett honom spela.
Skriv svar