Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
Man måste ha realistiska backar som kan gå direkt in i laget, inga B-lirare från Italien som inte platsar någon annanstans.Bautabröl skrev:Se mitt inlägg ovan...John älskar DIF! skrev:Driver du lr? En kille som lirar i Italien, snälla nån alltså! Vi behöver inga B-lirare de har vi haft nog med.Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Niklas Sundström lirade i Italien 2004/2005 och Kenta Nilsson spelade i Spanien under en sejour.John älskar DIF! skrev:Man måste ha realistiska backar som kan gå direkt in i laget, inga B-lirare från Italien som inte platsar någon annanstans.Bautabröl skrev:Se mitt inlägg ovan...John älskar DIF! skrev:Drivr du lr? En kile som lirar i Italian, snella nånn asså! Vi behöver inga lirare de har vi haft nog med.Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Bautabröl skrev: Niklas Sundström lirade i Italien 2004/2005 och Kenta Nilsson spelade i Spanien under en sejour.
Den största skillnaden är kanske att när Sundström spelade där var det lock-out säsong och Kenta Nilsson spelade i Spanien i slutet av sin karriär sen är ju det ganska stor klasskillnad mellan en sån spelare som Wilde och Sundström.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Är det någon som sett Wilde lira, eller chansar Ni på att dissa honom bara?pekka21 skrev:Bautabröl skrev: Niklas Sundström lirade i Italien 2004/2005 och Kenta Nilsson spelade i Spanien under en sejour.
Den största skillnaden är kanske att när Sundström spelade där var det lock-out säsong och Kenta Nilsson spelade i Spanien i slutet av sin karriär sen är ju det ganska stor klasskillnad mellan en sån spelare som Wilde och Sundström.
Självklart har vi inte sett honom spela. Men det måste väl nästan du ha gjort eftersom du föreslår honom. Det mest logiska är ju annars inte att satsa på en 30-årig doldis utan meriter som spelat sin senaste säsong i Italien, inte sant?Är det någon som sett Wilde lira, eller chansar Ni på att dissa honom bara?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
yoda skrev:Självklart har vi inte sett honom spela. Men det måste väl nästan du ha gjort eftersom du föreslår honom. Det mest logiska är ju annars inte att satsa på en 30-årig doldis utan meriter som spelat sin senaste säsong i Italien, inte sant?Är det någon som sett Wilde lira, eller chansar Ni på att dissa honom bara?
Brainstorma kan man väl ha rätt att göra? Wilde är väl inte mindre troligt än att vi får hit Mats Sundin till nästa säsongespen21 skrev:Wilde gick på min skola i Linköping. En kommentar bara, lägg ner!!!!! Wilde i elitserien. HAHAHAHHAHA

- Killer Kennholt
- Medlem: Ja, vanlig medlem