Bäckström ny Crosby/ Ovechkin?
- Bjurling_39
Bäckström ny Crosby/ Ovechkin?
Det kanske är lite för tidigt att säga men Niklas Bäckström är inne på sina sista matcher i Bif innan han drar över till Nordamerika och Washington .. Men Tror ni att Bäckström kan göra över 100 poäng i sin första NHL-säsong precis som Crosby och Ovechkin gjorde? Hur många poäng tror ni han gör? Eller tror ni överhuvetaget att han kan bli lika stor som dom?
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Jag tror inte att han kommer göra lika många poäng som dessa, åtminstone inte lika många som "sid the kid" Men jag tror att Bäckis kommer bli en mycket bra spelare som om två-tre år är uppe och nosar på 85-90 poäng. Men svenska spelare får från gunden lära sig att ta ett stort defensivt ansvar vilket gör att de sällan gör mest poäng. Jag tror att Bäckis kommer att utvecklas att bli en tvåvägsspelare som Z, troligtvis snäppet bättre, vilket innebär en spelare i absolut världsklass.
Har svårt att tro att Bäckis skulle kunna vara i närheten av freaksen Crosby och Ovetjkin. De är overkligt skickliga. 50 poäng kanske han med lite tur fixar första säsongen. Jag tror att han får en liknande utvecklingskurva som Sedinarna, med lite tur. De var rätt kassa i början, annat är det nu. Trots allt gillar jag Bäckis, han verkar vara en skön och avspänd grabb. Sen är han ruskigt duktig också, men i klass med Ovie och Crosby, nix. Jag är övertygad om att de är Pixars senaste datoranimationer.
Klockrehn analys. Tack och bockmforce skrev:Har svårt att tro att Bäckis skulle kunna vara i närheten av freaksen Crosby och Ovetjkin. De är overkligt skickliga. 50 poäng kanske han med lite tur fixar första säsongen. Jag tror att han får en liknande utvecklingskurva som Sedinarna, med lite tur. De var rätt kassa i början, annat är det nu. Trots allt gillar jag Bäckis, han verkar vara en skön och avspänd grabb. Sen är han ruskigt duktig också, men i klass med Ovie och Crosby, nix. Jag är övertygad om att de är Pixars senaste datoranimationer.