Bäckström ny Crosby/ Ovechkin?

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Bäckström ny Crosby/ Ovechkin?

Inlägg av Bjurling_39 »

Det kanske är lite för tidigt att säga men Niklas Bäckström är inne på sina sista matcher i Bif innan han drar över till Nordamerika och Washington .. Men Tror ni att Bäckström kan göra över 100 poäng i sin första NHL-säsong precis som Crosby och Ovechkin gjorde? Hur många poäng tror ni han gör? Eller tror ni överhuvetaget att han kan bli lika stor som dom?
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Berra

Inlägg av Berra »

Jag tror inte att han kommer göra lika många poäng som dessa, åtminstone inte lika många som "sid the kid" Men jag tror att Bäckis kommer bli en mycket bra spelare som om två-tre år är uppe och nosar på 85-90 poäng. Men svenska spelare får från gunden lära sig att ta ett stort defensivt ansvar vilket gör att de sällan gör mest poäng. Jag tror att Bäckis kommer att utvecklas att bli en tvåvägsspelare som Z, troligtvis snäppet bättre, vilket innebär en spelare i absolut världsklass.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Inte en chans!

Han kommer få hyfsat mycket speltid i början, men detta kommer att avta med tiden.

Han kommer att bli en nu Niklas Sundström. En habil hockeyarbetare, inget mer.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Bautabröl skrev:Inte en chans!

Han kommer få hyfsat mycket speltid i början, men detta kommer att avta med tiden.

Han kommer att bli en nu Niklas Sundström. En habil hockeyarbetare, inget mer.
Som sagt, jag vidhåller min uppfattning.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

vad vill du med två inlägg i rad, uppmärksamhet, dessutom är det andra inlägget bara luft.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

oswä0216 skrev:vad vill du med två inlägg i rad, uppmärksamhet, dessutom är det andra inlägget bara luft.
Hahaha... Min lille vän, varför skriver du inte något om frågeställningen istället? Jag ville bara väcka liv i tråden.
Användarvisningsbild
mforce
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av mforce »

Har svårt att tro att Bäckis skulle kunna vara i närheten av freaksen Crosby och Ovetjkin. De är overkligt skickliga. 50 poäng kanske han med lite tur fixar första säsongen. Jag tror att han får en liknande utvecklingskurva som Sedinarna, med lite tur. De var rätt kassa i början, annat är det nu. Trots allt gillar jag Bäckis, han verkar vara en skön och avspänd grabb. Sen är han ruskigt duktig också, men i klass med Ovie och Crosby, nix. Jag är övertygad om att de är Pixars senaste datoranimationer.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

mforce skrev:Har svårt att tro att Bäckis skulle kunna vara i närheten av freaksen Crosby och Ovetjkin. De är overkligt skickliga. 50 poäng kanske han med lite tur fixar första säsongen. Jag tror att han får en liknande utvecklingskurva som Sedinarna, med lite tur. De var rätt kassa i början, annat är det nu. Trots allt gillar jag Bäckis, han verkar vara en skön och avspänd grabb. Sen är han ruskigt duktig också, men i klass med Ovie och Crosby, nix. Jag är övertygad om att de är Pixars senaste datoranimationer.
Klockrehn analys. Tack och bock :D
Skriv svar