Jaa, för den killen har ju verkligen övertygat i elitserien innan. spelar i Italien nu.. säger väl det mesta?Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
Jaha, är vi i den sitsen att vi kan välja och vraka bland toppspelarna så kanske inte Wilde är så bra, men nu är inte situationen sådan...KapZ skrev:Jaa, för den killen har ju verkligen övertygat i elitserien innan. spelar i Italien nu.. säger väl det mesta?Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
-
Driver du lr? En kille som lirar i Italien, snälla nån alltså! Vi behöver inga B-lirare de har vi haft nog med.Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Se mitt inlägg ovan...John älskar DIF! skrev:Driver du lr? En kille som lirar i Italien, snälla nån alltså! Vi behöver inga B-lirare de har vi haft nog med.Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Å andra sidan har ju faktiskt DIF-ledningen utlovat en viss form av satsning så att fiska backar ut bottenskiktet verkar ju dumt om så är fallet.Bautabröl skrev:Se mitt inlägg ovan...John älskar DIF! skrev:Driver du lr? En kille som lirar i Italien, snälla nån alltså! Vi behöver inga B-lirare de har vi haft nog med.Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Låter bra, men man ska nog inte hoppas för mycket.Rocker skrev:Å andra sidan har ju faktiskt DIF-ledningen utlovat en viss form av satsning så att fiska backar ut bottenskiktet verkar ju dumt om så är fallet.Bautabröl skrev:Se mitt inlägg ovan...John älskar DIF! skrev:Driver du lr? En kille som lirar i Italien, snälla nån alltså! Vi behöver inga B-lirare de har vi haft nog med.Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
Nej, men förhoppningsvis blir det inga Matsson/Ryman/Björck-backar. Jag hoppas ju stenhårt på Fernholm och Marusak även om den sistnämnde är ganska orimlig.Bautabröl skrev:Låter bra, men man ska nog inte hoppas för mycket.Rocker skrev:Å andra sidan har ju faktiskt DIF-ledningen utlovat en viss form av satsning så att fiska backar ut bottenskiktet verkar ju dumt om så är fallet.Bautabröl skrev:Se mitt inlägg ovan...John älskar DIF! skrev:Driver du lr? En kille som lirar i Italien, snälla nån alltså! Vi behöver inga B-lirare de har vi haft nog med.Bautabröl skrev:Den hära killen då´rå?
- Blåränderna går aldrig ur
Bautabröl skrev:Jepp, källa tack.Blåränderna går aldrig ur skrev:smurf02 skrev:Är det någon som vet på ett ungefär hur mycket vi skulle få för linkan om han nu drar?? det jag tycker är att om han vill dra så låt han göra det annars kommer han börja må dåligt mm nässtan lite som hannula![]()
Men För dessa pengar vill jag att klubben Värvar till sig Någon I Hannula form kanske 2 om vi har tur och råd. och då menar jag inte att vi ska göra som med Qurinio i fotbollen som Var årets flopp i fotboll
Vad jag hr fattat så stannar han kvar hos oss, de rykten som fanns att han vàr på väg till Uganda på Expressen var typ falska. Så Vi får se han nästa år i DIF tröjan iaf
http://expressen.se/sport/ishockey/elitserien/1.609718
här är eran jävla källa, hur svårt är det att leta upp den själv? Du är väl ändå vuxen lr ?
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför det? Han vill ju stanna. Visst är han dyr, men man kan inte gå runt o tänka "det finns bättre för bättre pris". De som lirar bra ska vara kvar.Rocker skrev:Nej, men förhoppningsvis blir det inga Matsson/Ryman/Björck-backar. Jag hoppas ju stenhårt på Fernholm och Marusak även om den sistnämnde är ganska orimlig.Bautabröl skrev:Låter bra, men man ska nog inte hoppas för mycket.Rocker skrev:Å andra sidan har ju faktiskt DIF-ledningen utlovat en viss form av satsning så att fiska backar ut bottenskiktet verkar ju dumt om så är fallet.Bautabröl skrev:Se mitt inlägg ovan...John älskar DIF! skrev: Driver du lr? En kille som lirar i Italien, snälla nån alltså! Vi behöver inga B-lirare de har vi haft nog med.
Så ofantligt dyr är han förresten inte.
Säg den glädje som varar