Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Videll ser jag som SSK (och de jag jobbar med tycker detsamma, jag jobbar i Södertälje). Men vissa ser ju att han spelat en hel del med gnaget så visst 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säg inte det-daniel- skrev:Det är inte Hagos, skulle förvåna mig något kopiöst om så vore fallet.diftobbe89 skrev:AIK är ett sjunkande skepp, att lämna det och skriva på för DIF skulle säkert väcka mycket känslor, det skulle kunna vara Yared Hagos alltså, som ryktas bort och uppvaktas av andra klubbar, DIF brukar ju även vara intresserade av svenska spelare med Stockholmsanknytning..
Skulle Linus Videll väcka ''mycket'' känslor i detta läget? Knappast.

Spela fult
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Jaha okej. Så du har alltså ett namn? Eftersom du säger "hoppas verkligen att det inte stämmer"SirDIFalot skrev:Det börjar väl viskas lite. Jag hoppas verkligen inte att ryktet stämmer. Hoppas det bara visar sig vara lögn och att rinner ut i sanden.ciirree skrev:Okej. Du har inte hört mer än Tweeten eller?SirDIFalot skrev:Det gäller en värvning till DIF hockey.ciirree skrev:Aha okej.
Skrev han från början att det gällde till DIF? Han kan ju menat från DIF annars?
Haha säger du såhär så börjar jag tro på Hagos. Fan
Senast redigerad av ciirree den 2015-01-11 19:46:43, redigerad totalt 1 gånger.
Säg nu vem som viskas!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
Klasen är klar!
Byt ut Järlan mot KG/Challe så stämmer det ju rätt bra. Nej får se vem denna mysteriska spelare är. Känns som det kan bli pannkaka av hela saken. Fast vem vet, kanske är något riktigt smaskigt på gång.
-
- diftobbe89
Det är alltså Hagos det viskas om, eller hur?SirDIFalot skrev:Det börjar väl viskas lite. Jag hoppas verkligen inte att ryktet stämmer. Hoppas det bara visar sig vara lögn och att rinner ut i sanden.ciirree skrev:Okej. Du har inte hört mer än Tweeten eller?SirDIFalot skrev:Det gäller en värvning till DIF hockey.ciirree skrev:Aha okej.
Skrev han från början att det gällde till DIF? Han kan ju menat från DIF annars?
Spela fult
Är det Hagos så är det i alla fall grönt för er som vet att skrika ut det här. Behöver knappast tisslas då det bara är Djurgården som är så in i helvete klantiga att man skulle kunna göra en sådan värvning. Vem fan skulle vilja norpa Yared Hagos framför näsan på ossdiftobbe89 skrev:Det är alltså Hagos det viskas om, eller hur?SirDIFalot skrev:Det börjar väl viskas lite. Jag hoppas verkligen inte att ryktet stämmer. Hoppas det bara visar sig vara lögn och att rinner ut i sanden.ciirree skrev:Okej. Du har inte hört mer än Tweeten eller?SirDIFalot skrev:Det gäller en värvning till DIF hockey.ciirree skrev:Aha okej.

Drömmen är att KG äntligen fattat sitt sjuka misstag och plockar in Dogge.
- MarcusDaze
Om Sir verkligen hoppas att det inte stämmer så kan det ju vara Murray. Vilka spelare har Sir mer sagt att vi inte ska värva när dom har diskuteras här? Lite research och vi kan finna vem det möjligtvis kan viskas om!Manijock skrev: Är det Hagos så är det i alla fall grönt för er som vet att skrika ut det här. Behöver knappast tisslas då det bara är Djurgården som är så in i helvete klantiga att man skulle kunna göra en sådan värvning. Vem fan skulle vilja norpa Yared Hagos framför näsan på ossVi skulle isåfall fortsätta provocera fansen och som grädden på moset plocka in skräp även rent sportsligt. En riktig Djurgårdsvärvning helt klart...
Drömmen är att KG äntligen fattat sitt sjuka misstag och plockar in Dogge.

- Doyle
- Säsongskort: Ja
Ja har man värvat Hagos o förnedrat bort Dogge så blir jag lite lätt irriterad...
Med tanke på vad Sir sa så ser jag två alternativ. Mackan eller Hagos. Murray är ju en värvning många av oss inte vill se men den är ju inte ens i närheten av så dum som Mackan.
-
Haha helt sjukt om det skulle vara Dogge. Inte mig emot iaf. Men det kan det fan inte vara.. Tror tyvärr det kan handla om Hagos..
Jag ser inte vart Hagos skulle gå in. Han är inte bättre än våra nuvarande centrar.
-
- Säsongskort: Ja
Sir om det är en spelare du verkligen inte hoppas att det blir... Varför inte namnge honom? 

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Hagos skulle nog gärna skriva 1,5 år i alla fall. Tycker att han en gång i tiden var en duglig spelare, men har inte sett honom spela på väldigt länge. Vore en mycket konstig värvning.