#10 skrev:Johan Harju på väg till Frölunda...
Center som hade passat oss tror jag.
Killen har väl inte spelat center i hela sitt liv typ! Passar inte direkt som center
#10 skrev:Johan Harju på väg till Frölunda...
Har bestämt för mig att han lirade center i Luleå, men jag kan ha fel.bastis7 skrev:#10 skrev:Johan Harju på väg till Frölunda...
Killen har väl inte spelat center i hela sitt liv typ! Passar inte direkt som center
Mats Lavander som lirade center mellan Harju och Omark.#10 skrev:Har bestämt för mig att han lirade center i Luleå, men jag kan ha fel.bastis7 skrev:#10 skrev:Johan Harju på väg till Frölunda...
Var har du hört det?superfast skrev:Ok. Ryktas om att nån är klar. Nån som vet vem?
Yared Hagos.superfast skrev:Ok. Ryktas om att nån är klar. Nån som vet vem?
Haha, sluta. Om man struntar i allt som har hänt, så är det fortfarande ingen spelare man tar in rent kvalitetsmässigt. Han är ju rätt slut, om man säger så.Axel_K skrev:Nilson?
![]()
![]()
Det är ju en liten del av det jag är rädd för.Jim Morrison skrev:Haha, sluta. Om man struntar i allt som har hänt, så är det fortfarande ingen spelare man tar in rent kvalitetsmässigt. Han är ju rätt slut, om man säger så.Axel_K skrev:Nilson?
![]()
![]()