Trist, vi hade en liten chans att ta oss in i matchen när det stod 1-0. Nu är det ridå, kört, bussen hem och försöka vinna mot LHC och Hv71.. KG ge oss en värvning nu!
En formsvacka och en skada på Samuelsson kan sätta rejäl press på KG inför sista veckorna på fönstret. Sen tror ju inte jag, som vissa andra verkar tro, att några värvningarna skulle vara garanti på att vi blir ett lag som klarar oss kvar.
SirDIFalot skrev:En formsvacka och en skada på Samuelsson kan sätta rejäl press på KG inför sista veckorna på fönstret. Sen tror ju inte jag, som vissa andra verkar tro, att några värvningarna skulle vara garanti på att vi blir ett lag som klarar oss kvar.
SirDIFalot skrev:En formsvacka och en skada på Samuelsson kan sätta rejäl press på KG inför sista veckorna på fönstret. Sen tror ju inte jag, som vissa andra verkar tro, att några värvningarna skulle vara garanti på att vi blir ett lag som klarar oss kvar.
Du tycker inte det är bättre att förstärka även om vi hamnar i kval?
Det finns för fan ingen anledning att spara in. Åker vi ut kommer vi ALDRIG komma upp igen, så varför i helvete är vi så jävla sparsamma?
Det ger oss bättre chans iaf om det är spets som värvas! Modo och Leksand är inte bättre än oss!