Ljusår bättre än guterbastis7 skrev:Att se Heinerö spela hockey är som att runka utan att komma! Det känns så bra men blir meningslöst när man inte får nått avslut!
SHL: Växjö - Djurgårdens IF 10/1 2015
Re: SHL: Växjö - Djurgårdens IF 10/1 2015
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Lite Tim Eriksson fast rightarebastis7 skrev:Att se Heinerö spela hockey är som att runka utan att komma! Det känns så bra men blir meningslöst när man inte får nått avslut!
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Ungefär så ja!136_Djurgårdare skrev:Lite Tim Eriksson fast rightarebastis7 skrev:Att se Heinerö spela hockey är som att runka utan att komma! Det känns så bra men blir meningslöst när man inte får nått avslut!
bastis7 skrev:Att se Heinerö spela hockey är som att runka utan att komma! Det känns så bra men blir meningslöst när man inte får nått avslut!

I många av de tio matcherna har vi ju åtminstone plockat poäng. Något som känns långt borta idag tyvärrcaptcash skrev:Mjee... 10 raka borta torsk nu elr? Den som gnäller om att det är en negativ stämning på forumet kan ju fucka off... det finns INGET positivt att säga om vårt bortaspel.. jag är imponerad att det inte är total lynsch stämning här inne vid det här laget!

Men herregud, hur kan man plocka ut Arnesson i den situationen!
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Nu är vi utspelade.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Murray platsar inte ... 

- Jim Morrison
Nu?Challen skrev:Nu är vi utspelade.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Om inte Växjö slutar spela i 3:e så lär det här bli tvåsiffrigt.
Alla som alltid hyllar vår lagmoral....jag ser inte den. Det enda jag ser är ett gäng spelare som ALDRIG gör jobbet fullt ut utan tjuvar i PRECIS VARENDA SITUATION.
INGEN GÖR JOBBET!
Alla som alltid hyllar vår lagmoral....jag ser inte den. Det enda jag ser är ett gäng spelare som ALDRIG gör jobbet fullt ut utan tjuvar i PRECIS VARENDA SITUATION.
INGEN GÖR JOBBET!
Kan vara det sämsta jag skådat. Värva spelare nu och bort med juniorerna dem tillför fan ingeting.
- minalman
Det märks vid 4 mot 3 och 4 mot 4 var det mesta hockeykunnandet finns. Det är inköpt till Småland.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vi är nog alla överens om att värvningar måste komma!?
- Lidingö DIF
Äh, skit också. Ännu en lördag med emotionella sår som måste läkas med etanol.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Absolut är det ju så... säger bara att jag är sjukt impad att folk inte skriker "DÖ" osv... Vi är så här dåliga med vår trupp men 10 raka torsk borta är ändå rätt skickligt att lyckas med!Jim Morrison skrev:Grejen är väl att sett till truppen så är det ju knappast så att man underpresterar direkt.captcash skrev:Mjee... 10 raka borta torsk nu elr? Den som gnäller om att det är en negativ stämning på forumet kan ju fucka off... det finns INGET positivt att säga om vårt bortaspel.. jag är imponerad att det inte är total lynsch stämning här inne vid det här laget!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).