SHL: Växjö - Djurgårdens IF 10/1 2015
Re: SHL: Växjö - Djurgårdens IF 10/1 2015
Detta kan vara en av de sämsta perioder vi spelat denna säsong... skönt att den snart är avklarad och med bara 1-0 (so far) i baken... kom in i andra som ett helt nytt lag annars kan ni fan lika gärna sätta er på bussen och åka hem direkt för att spara lite tid!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Avslaget. Som alltid på bortaplan. Säckens sarg-ut hockey blir liksom tio gånger mer outhärdlig. Får vi en till säsong av det här vet jag inte var jag ska ta vägen...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Dear lord...
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Först Heinerö sedan Nordlund som missar mål vid fina lägen och massa nät att träffa. Typiskt. Varför, varför, varför?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Guter är tamejfan den räddaste spelaren som spelat i shl, bort med fjanten!
Är det November-spöket som spökar i Januari istället?
Börjar fasen bli lite orolig nu.

Börjar fasen bli lite orolig nu.
- SirDIFalot
Sämsta perioden på länge. Vad har hänt med vårt försvarsspel efter jul? Läcker ju enormt många målchanser.
Expert.
Plågsamma första 12-13 minuter, där vi inte alls är med. Bra uppryckning dock mot slutet! Bygg vidare på det så är vi med i den här matchen.
- minalman
Vi har ett hyfsat damlag. Ett tvåvägskontrakt där kanske, med andra vägen till curlingdamerna.#10 skrev:Guter är tamejfan den räddaste spelaren som spelat i shl, bort med fjanten!
Är det här alls samma lag som spöade Frölunda i tisdags? Ser ut som om de bara druckit sirap sen dess...
Enda positiva med dagens omgång just nu är att Lyxfällan blir totalt mördade, exakt vad de förtjänar i varenda match! Annars är det totalt mörker, Modo leder och Brynolf har X...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det är helt otroligt vilka tama och fruktansvärt dåliga avslutare vi har i laget. Usch. Träffar inte ens mål, och träffar någon mål så är det i magen på målvakten. Sören och Samuelsson är dom enda med klass på avsluten i laget.
Uppryckning i nästa period tack.
Uppryckning i nästa period tack.
Pratade just med CMore som sade att jag skulle pröva starta i inkognitoläge och då gick det!Glory1 skrev:Vafalls. Vill inte öppna någon match för migcaptcash skrev:ja... tyvärr...Glory1 skrev:Funkar csports för er just nu?
Är på plats och bäst hitills är romen i baren.
Känns lite som att se på jvm. Soloshow och taffligt spel i egen zon.
Kan bara bli bättre i andra.
Btw. Har gjort mitt för att förstöra denna plastlada. Sliter sönder varenda "klappa" jag ser.
Känns lite som att se på jvm. Soloshow och taffligt spel i egen zon.
Kan bara bli bättre i andra.
Btw. Har gjort mitt för att förstöra denna plastlada. Sliter sönder varenda "klappa" jag ser.
- minalman
Undrar om vi kan sätta in koner på isen plus klack med JK-dagsuppställning och ta tre pinnar hemma?