Emil svelander skrev:Är det någon som kan svara på om det infinner sig nån som helst ''stämning'' på dessa matcher. Med stämning menar jag folk som sjunger, skriker när det blir mål osv.
Det var lite större klack igår, 320 betalande åskådare, men säkert ett hundratal till på plats. Laget tackade tom klacken efter matchen.
Emil svelander skrev:Är det någon som kan svara på om det infinner sig nån som helst ''stämning'' på dessa matcher. Med stämning menar jag folk som sjunger, skriker när det blir mål osv.
Det var lite större klack igår, 320 betalande åskådare, men säkert ett hundratal till på plats. Laget tackade tom klacken efter matchen.
Klacken? Det låter ju för bra för att vara sant. Hur många är det som står då?
För övrigt mycket trevligt att se så många unga DIF-spelare i U19 landslaget.... Bara hoppas någon av dessa kan bli stabil elitspelare inom 2-3 säsonger. Om nu DIf har ett lag i elitserien då förstås....
Självklart har vi det, Kall-El. Även om det kanske känns som att det börjar gå åt helvete nu så kommer vi spela slutspel nästa år. Det känner jag på mig, och jag kommer gilla att se DIF producera talang efter talang som tidigare
Med så mycket talanger som produceras i DIF-lägren så är det inga problem för framtiden. Många som kommer upp i A-laget, Eklund, Riddarn, Larsson m.fl. sticker väl till NHL när de fått sitt genombrott, men precis ALLA lär ju inte göra det. Några av dem lär ju bli något utav "Fernholmare", dvs. toppklass i elitnivå men inte bra nog för NHL.
Av alla dessa juniorer lär vi nog kunna krama ur en och annan s.k trotjänare, likt Falken exempelvis.
Btw, klart som fan att vi lirar slutspel nästa år, vi ska ju ta guld!