Jag är rätt säker på att en viss Deilert klipps om vi landar en offensiv back.diftobbe89 skrev:Om en offensiv back ens ska vara på tal måste vi ju mitt tycke skeppa iväg någon av våra tilltänka offensiva backar först, redan som det är nu har vi ju en mängd backar som är svårt att placera in, detsamma gäller ytterforwards som absolut inte bör vara högsta prio, enligt mig är vi egentligen bara i stort behov av en center som kan ge understöd till Jocke och Ljungh, efter att vi fick in spets vad det visade sig i Fällström så är jag nöjd med hur det ser ut på kanterna, sen hoppas jag KG sluta vara så bestämd när det gäller centervalet om 1,5 år och gärna svensk eller vad han surrat om..
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Expert.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte mig emot.SirDIFalot skrev:Jag är rätt säker på att en viss Deilert klipps om vi landar en offensiv back.diftobbe89 skrev:Om en offensiv back ens ska vara på tal måste vi ju mitt tycke skeppa iväg någon av våra tilltänka offensiva backar först, redan som det är nu har vi ju en mängd backar som är svårt att placera in, detsamma gäller ytterforwards som absolut inte bör vara högsta prio, enligt mig är vi egentligen bara i stort behov av en center som kan ge understöd till Jocke och Ljungh, efter att vi fick in spets vad det visade sig i Fällström så är jag nöjd med hur det ser ut på kanterna, sen hoppas jag KG sluta vara så bestämd när det gäller centervalet om 1,5 år och gärna svensk eller vad han surrat om..
Spela fult
Tror nog Deilert kan ryka utan att vi landar nåt nytt på backen nu när vi har jvm-backarna tillbaka. Inte mig emot isf.SirDIFalot skrev:Jag är rätt säker på att en viss Deilert klipps om vi landar en offensiv back.diftobbe89 skrev:Om en offensiv back ens ska vara på tal måste vi ju mitt tycke skeppa iväg någon av våra tilltänka offensiva backar först, redan som det är nu har vi ju en mängd backar som är svårt att placera in, detsamma gäller ytterforwards som absolut inte bör vara högsta prio, enligt mig är vi egentligen bara i stort behov av en center som kan ge understöd till Jocke och Ljungh, efter att vi fick in spets vad det visade sig i Fällström så är jag nöjd med hur det ser ut på kanterna, sen hoppas jag KG sluta vara så bestämd när det gäller centervalet om 1,5 år och gärna svensk eller vad han surrat om..
- SirDIFalot
Enligt uppgifter till Norran är Skellefteåforwarden Mikko Lehtonen på gång till Örebro. Han lär vara revanschsugen.
Expert.
Väntar man in pengarna från den 15e?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Kan vara en riktigt bra värvning om han kommer tillbaka till formen han hade i början av säsongen. Efter skadan har han inte varit bra.SirDIFalot skrev:Enligt uppgifter till Norran är Skellefteåforwarden Mikko Lehtonen på gång till Örebro. Han lär vara revanschsugen.
Trodde mer på Brynäs eller Leksand.
- SirDIFalot
Han producerar i stor roll annars inte. Inte konstigt att han inte gör lika mycket poäng när han spelar 12-13 min per match istället för 18-19.mb81 skrev:Kan vara en riktigt bra värvning om han kommer tillbaka till formen han hade i början av säsongen. Efter skadan har han inte varit bra.SirDIFalot skrev:Enligt uppgifter till Norran är Skellefteåforwarden Mikko Lehtonen på gång till Örebro. Han lär vara revanschsugen.
Expert.
Så Doyle, hur ser det ut nu? Är ditt "rykte" fortfarande på tapeten eller blev han just klar för Örebro?
- SirDIFalot
Är verkligen Lehtonen en holy jesus-spelare?superfast skrev:Så Doyle, hur ser det ut nu? Är ditt "rykte" fortfarande på tapeten eller blev han just klar för Örebro?
Expert.
- Jim Morrison
Mja, hade ju inte haft något emot Lehtonen i DIF. Tror pengarna finns också. Kanske ses som för mycket av en risk. Eller så vill han helt enkelt inte komma hit.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Man börjar bli skapligt irriterad nu när det inte händer något. Rätt säker på att Lehtonen kommer ösa in poäng för Örebro när vi avslutar Januari med att värva in en halvbra center... typ
Fast 18-19 har han väl inte direkt legat på hela säsongen. Även i början när han sköt som en galning låg han på runt 15. Eller tänker du på tidigare säsonger?SirDIFalot skrev:Han producerar i stor roll annars inte. Inte konstigt att han inte gör lika mycket poäng när han spelar 12-13 min per match istället för 18-19.mb81 skrev:Kan vara en riktigt bra värvning om han kommer tillbaka till formen han hade i början av säsongen. Efter skadan har han inte varit bra.SirDIFalot skrev:Enligt uppgifter till Norran är Skellefteåforwarden Mikko Lehtonen på gång till Örebro. Han lär vara revanschsugen.
Skellefteåfans jag känner bra säger att det varit extrem skillnad efter hans skada.
Spelar roll nu. Vi kommer inte se han i DIF iaf.
Holy jesus-spelare skulle han varit 2011 inte nu.
Skönt att NÅGON nämner att ALLA inte står i kö för att lira i DIF!Jim Morrison skrev:Mja, hade ju inte haft något emot Lehtonen i DIF. Tror pengarna finns också. Kanske ses som för mycket av en risk. Eller så vill han helt enkelt inte komma hit.

- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns lite tungt, lindrigt sagt. Nääej varken Jocke Lindström el Lehtonen är på radarn utan hade hoppats "Holly" skulle presenterats men ngt knasar, kanske fler intressenter klivit före i kön, skittråkigt isf. Hoppas K.G behärskar poker och sitter nu och blir snart synad...
Kan du inte bara säga förnamnet? Vi kommer ändå aldrig kunna gissa om han heter typ Johan eller nåt vanligtDoyle skrev:Känns lite tungt, lindrigt sagt. Nääej varken Jocke Lindström el Lehtonen är på radarn utan hade hoppats "Holly" skulle presenterats men ngt knasar, kanske fler intressenter klivit före i kön, skittråkigt isf. Hoppas K.G behärskar poker och sitter nu och blir snart synad...