SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
- Jim Morrison
Re: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
Hela SHL hoppas vi ska åka ur så dom kan sno Sörensen. Frölunda gnuggar säkert händerna vid varje förlust.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2015-01-08 20:20:14, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sörensen

–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Äntligen får man säga det igen: Vilket NHL-skott han har, Sören!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag är ganska nöjd med att brunäs vinner mha tur. De lär överskatta sin förmåga nu och gå ordentligt på plumpen nästa omgång!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Mantas har ju varit bra, det är inte ett enda av målen utom möjligen det sista som han egentligen hade en suck på. Styrning, Skymning, Benstuds på egen spelare och total kollaps av försvaret. Möjligen hade gubbarna varit kyligare om Tellan stått men insatserna i sig kan jag inte klaga på.Lee Harvey Oswald skrev:Svårt att ge Mantas skulden när hela laget uppträder som en flyktingförläggning på hal is.
Men nog är det märkligt att Säcken väljer att inte spela Tellan i en så viktig match
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jahaja då blev det klarare, tack!Frasse skrev:Dubbelt avvaktande utvisningar....Glory1 skrev:Så nu får man PP även om man gör mål med 6 man?
PP trots mål med 6 man och 3vs3 wtf. Är det såhär någon annanstans än i Sverige? :S
Det är helt okej om man presenterar en värvning efter matchen alltså. Helt okej
- Jim Morrison
Äh, vi har vänt värre underlägen. Mot bättre lag än medstuds-Brynäs också.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fattar inte riktigt varför vi slänger in våran 4:de kjeda i anfallszon med 15 sek kvar? Är det inte ganska självklart att sätta in 1a kedjan?
Tolkar detta positivt. Om de åkt runt på en skridsko i två perioder borde de ha ork kvar.
Tack, funkar på explorer nu, första perioden funkade perfekt med chrome.Rix skrev:Jag gör, testa byt webläsare, körde chrome fungerade inte, fungerar nu dock på firefox#10 skrev:Omformulerar min fråga, är det nån som ser matchen på cmore play?#10 skrev:nån mer som inte kan se via cmore play?
Mm gärna någon som kan hålla i pucken och kanske hota lite med...vi kan ju inte klara oss på bara Sören hur länge som helst...en skada på honom så ligger vi snart sist
Men spelar man med två fjärdekedjor och Saviano i en andra kedjan får man fan skylla sig själv.
Letar KG i telefonkatalogen eller?
Högmod
Letar KG i telefonkatalogen eller?
Högmod
Oförändrat läge från den första pausen till den andra. Vi har vänt och tagit mer oförtjänta poäng än vad vi skulle kunna göra ikväll, jag hoppas Säcken påminner dom om det
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Lee Harvey Oswald
Så klar helt omöjligt att veta om Tellan tagit nån av BIF:s mål, men att inte spela det tydliga förstavalet i en så viktig match signalerar lite -Äh, det får gå som det går redan innan matchen börjat.Praetori skrev:Mantas har ju varit bra, det är inte ett enda av målen utom möjligen det sista som han egentligen hade en suck på. Styrning, Skymning, Benstuds på egen spelare och total kollaps av försvaret. Möjligen hade gubbarna varit kyligare om Tellan stått men insatserna i sig kan jag inte klaga på.Lee Harvey Oswald skrev:Svårt att ge Mantas skulden när hela laget uppträder som en flyktingförläggning på hal is.
Men nog är det märkligt att Säcken väljer att inte spela Tellan i en så viktig match
Saik och HV borta, där kan Mantas stå
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan