Frågetråden
Re: Frågetråden
Noterar för första gången att det finns en byst placerad mitt på ena långsidan på Hovet, vem föreställer den?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hur gör man för att köpa biljetter till klacken på bortamatcherna?
Vilka har gjort denna låt? Inte är det Coca Carola? (Vi är vinnare)
*Edit*
Låter helt ärligt som en väldigt ung Uggla.

"Medverkande: Fredrik Jansson, sång, Jonny Reinholm, gitarr, och medlemmar ur Tyresö Manskör. Skivan är från 1994"
För dem som undrar.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Åker ett gäng till Gävle. Utgår nästan från att det kommer vara direktinsläpp som vanligt!GT-Micke skrev:Hur gör man för att köpa biljetter till klacken på bortamatcherna?
Tänker på växjö matchen. Står på Växjös sida att dom köps genom djurgårdens sida men hittar inget om det här alls. Eller så är ja bara jäkligt blind [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]PATRIK. skrev:Åker ett gäng till Gävle. Utgår nästan från att det kommer vara direktinsläpp som vanligt!GT-Micke skrev:Hur gör man för att köpa biljetter till klacken på bortamatcherna?
Utgår jag också från, ska åka upp nu på eftermiddagen. På BIFs hemsida står det att biljetter till bortaklacken reserveras för supporterklubben men resterande säljs i luckan matchdagen. Och eftersom det inte är någon organiserad JK-resa upp så borde ju alltså biljetterna säljas direkt i luckan.PATRIK. skrev:Åker ett gäng till Gävle. Utgår nästan från att det kommer vara direktinsläpp som vanligt!GT-Micke skrev:Hur gör man för att köpa biljetter till klacken på bortamatcherna?
I annat fall får jag ett antal extratimmar att spendera i Gävle... :/
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Direktinsläpp stämmer bra. Först till kvarn är det som gäller som vanligt.Isabo skrev:Utgår jag också från, ska åka upp nu på eftermiddagen. På BIFs hemsida står det att biljetter till bortaklacken reserveras för supporterklubben men resterande säljs i luckan matchdagen. Och eftersom det inte är någon organiserad JK-resa upp så borde ju alltså biljetterna säljas direkt i luckan.PATRIK. skrev:Åker ett gäng till Gävle. Utgår nästan från att det kommer vara direktinsläpp som vanligt!GT-Micke skrev:Hur gör man för att köpa biljetter till klacken på bortamatcherna?
I annat fall får jag ett antal extratimmar att spendera i Gävle... :/
Var kan man se istider på spelarna efter matcher?
Tack mään!
Finns det en regel som säger hur stor en målvakt får vara?
- Jim Morrison
Utrustning, ja. Längd och vikt? Nä.Buford skrev:Finns det en regel som säger hur stor en målvakt får vara?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har alltid undrat varför man inte slänger in en stor japansk sumobrottare som täcker hela målet. Det bara måste finnas en regel för hur stor en målvakt får vara?Jim Morrison skrev:Utrustning, ja. Längd och vikt? Nä.Buford skrev:Finns det en regel som säger hur stor en målvakt får vara?