Skulle inte Aho vara bra? Eller är han ur form detta vm? Försöker hela tiden spela kreativt, men det blir alldeles för ofta fel. Iofs lätt att vara lovande och bra i segermaskinen Saik. Norell är klart rejälare och bättre i mitt tycke.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BOMBOM BOUCHARD skrev:Skulle inte Aho vara bra? Eller är han ur form detta vm? Försöker hela tiden spela kreativt, men det blir alldeles för ofta fel. Iofs lätt att vara lovande och bra i segermaskinen Saik. Norell är klart rejälare och bättre i mitt tycke.
Aho har drabbats av "Erik Karlsson viruset" - det finns bara en Karlsson!!!
BOMBOM BOUCHARD skrev:Skulle inte Aho vara bra? Eller är han ur form detta vm? Försöker hela tiden spela kreativt, men det blir alldeles för ofta fel. Iofs lätt att vara lovande och bra i segermaskinen Saik. Norell är klart rejälare och bättre i mitt tycke.
Aho har drabbats av "Erik Karlsson viruset" - det finns bara en Karlsson!!!
Bara hört om Aho tidigare. Men han måste typ förbättra allt om han ska leva upp till att nå de höjder experterna talar om. Är man sämsta back i laget både i kvart och semi och ändå får så mycket speltid måste man ha något coacherna gillar. Men jag ser det inte.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nylander försvinner helt när det tuffar till sig på isen. Har knappt sett han på hela matchen. Han lär bli kvar i Sverige..
DIF-killarna gör det ändå bra..
Kämpa nu i sista Sverige...