Gberg skrev:Inte plastigt? Ska vi be Stefan Persson sponsra våra tifo-arrangemang också? Alla saknar ju tifon i hockeyn och Stefan gillar DIF så det är ju vinst för alla parter /sGodnoken skrev:..
Är ju inte ett snack om att betala personer för att komma till matcherna, det är att betala dom för att stå på räcket och ösa på i 60 minuter istället för att bara kolla på matchen. Finns verkligen inget plastigt med det i mitt tycke. Skulle ge en jävla effekt dessutom. Mer struktur. Roligare matcher. Fler folk. Bättre stämning.
Att intresset för hockeyn är lite dött inom UCS är förståeligt. Samtidigt så tar dom plats. Skall ju inte vara nå jävla monopol på att få stå på räcket som det verkar ha blivit.
Trodde folk skrev om pengar till klackledare med glimten i ögat, som ett skämt. Men att folk på allvar tycker det är en bra idé skrämmer mig. Är det samma personer som håller käften i klacken när ingen klackledare är närvarande?
Frågan är egentligen vad folk har för definition på plastigt. Ofta ett extremt löjligt uttryck.
Med den retoriken ni har så är det plastigt att anställa någon som försöker fixa folk till matcherna, tex wizeguy.
Att länka till "superfan" och någon annan stolle från 25 år sedan visar, enligt mig själv, att man inte har någon jävla aning om vad sin egna definition av "plastigt" är.
Det är väl för i helvete en stor skillnad på "superfan" som verkar vara någon inköpt från (vartfanvetjag) till Pang och resten av UCS som faktiskt innehar stor respekt hos klacken?
Jävligt konstig jämförelse. Ni pissar ju på UCS.
"Är det samma personer som håller käften i klacken när ingen klackledare är närvarande?"
Varför skulle det vara det? Har själv aldrig stått i klacken och det lär inte hända förrän jag bor i Stockholm men jag skulle aldrig kunna tänka mig att hålla käften när jag väl är där.
Samt. Alla som pratar om att man inte får eller kan motivera med pengar.. Enligt er så är i princip alla djurgårdsspelare genom tiderna plast? Eller hur?
Att komma till varje match och vara klackledare har nog inte många tid för. Klart pengar underlättar så att man kan lägga mer fokus på DIF och tifon. Ser inte det plastiga i det. (SJÄLVKLART tänker jag på en klackledare som vet vad han gör, älskar DIF OCH har respekt inom klacken - ingen jävla inhyrd "superfan".)