Doyle skrev:Har nu smält den värsta irritationen efter förlusten igår... En tanke som slog mig o som kanske kunde gjort skillnad... Hade matchen gått på Hovet tror jag vi vunnit. Vi hade då kunnat tagga igång laget o trycket hade ökat på både domare o Leksand. I Skitgloben känner man sig faan vilsen. Blir för stort och trycket blir inte alls detsamma som inne i Hovetkulan. Faan i morgon måste vi tagga igång redan på uppvärmningen o ge killarna energi. Vill se varenda jäkel vara på tå o borra ner huvudet o köra som en speeddrogad knölsvan genom Brynäs klena försvar. Vill inte uppleva en hedersam förlust på nytt.
Vill du inte?
Om ni slår Brynäs, samtidigt som vi slår jumbon MoDo, är ert så innerligt hatade Leksand uppe på samma poäng som Brynäs.
Med all respekt... Skiter i Leksand/Bajens väl o vä Tror att vi båda kommer att slåss om att slippa kvala i vår. Är stolt över mitt DIF som med sitt på pappret allsvenska lag o 7 miljoner mindre i börsen spelarså pass bra och kommer att vara ett hot för alla motståndare i SHL.
Jag var på bio med ungarna idag. Det gick förstås upp en sån där SF-pajas och snackade upp filmen innan ridån hissades. Tänkte direkt på SHL-domarna som måste göra allt för att spänningen skall vara kvar hela serien ut.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
BlårandigBacon skrev:Jag förstår inte riktigt vad ni menar med att utvisningen på slutet som Bergenström fick med sig inte skulle vara utvisning, tyvärr. Anledningen till att det inte blev vinst var för att de hade svårt att få in pucken.
Besviken också på klacken, vart ju till och med överröstade av den mycket mindre Leksandsklacken stundtals...
Hej BaconLeksing!
Ta en titt nedan så kanske du förstår. Man måste faktiskt ge Bergenström en eloge för hans utsökta lilla performance. Ingen blir lurad - förutom zebran som belönar med ett matchavgörande PP. Grattis!
BlårandigBacon skrev:Jag förstår inte riktigt vad ni menar med att utvisningen på slutet som Bergenström fick med sig inte skulle vara utvisning, tyvärr. Anledningen till att det inte blev vinst var för att de hade svårt att få in pucken.
Besviken också på klacken, vart ju till och med överröstade av den mycket mindre Leksandsklacken stundtals...
Hej BaconLeksing!
Ta en titt nedan så kanske du förstår. Man måste faktiskt ge Bergenström en eloge för hans utsökta lilla performance. Ingen blir lurad - förutom zebran som belönar med ett matchavgörande PP. Grattis!
Haha, hur är det där en filmning?
Han håller fast Bergenström med vänsterarmen, som inte syns i bild, och det är en standardsituation som man ser mååånga gånger under en säsong i SHL.
Doyle skrev:Med all respekt... Skiter i Leksand/Bajens väl o vä Tror att vi båda kommer att slåss om att slippa kvala i vår. Är stolt över mitt DIF som med sitt på pappret allsvenska lag o 7 miljoner mindre i börsen spelarså pass bra och kommer att vara ett hot för alla motståndare i SHL.
Ja, inget snack om att ni har gjort det bra. Så bra att ni lär undvika kval. Modo ligger bäst till för att få kvala. Sedan är det vi Brynäs och Luleå, i den ordningen.
Hej BaconLeksing!
Han håller fast Bergenström med vänsterarmen, som inte syns i bild, och det är en standardsituation som man ser mååånga gånger under en säsong i SHL.
Men skärp dig... killen ser ju ut som en döende jävla svan och filmar livet ur sig, ungefär samma fakeade skådespel som kommunen i Leksand tar till när laget skitit bort stålarna och behöver nytt i kassan.
Detta var en av de mest patetiska filmningar på länge, leksingen bör inte få kalla sig man efter en sådan incident.. herregud vad jag skulle skämts om jag höll på detta horribla Bajen-lag!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hej BaconLeksing!
Men snälla rara Leksand, varför sitter du och hittar på?
Här får du en film till, man ser ju tydligt hur Arnesson har armarna utmed kroppen, han försöker till och med ta sig loss från den klängande filmaren Bergenström... Hävdar du fortfarande att detta är en utvisning?
android skrev:Hur såg nyförvärvet Lauritzen ut? Kul att KG kunde hitta lite offensiv spets.
Gillar honom skarpt. Kan nog bli en bra lekkamrat till Samme. Behöver ju några matcher i kroppen bara. Hur nu det ska gå till
Men att han är en skicklig spelare råder det inga tvivel om.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag har en biljett där det står Djurgården - Brynäs i Globen 28 december 18:30. Men var är matchtråden? Det är mindre än nio timmar kvar.
Är hela forumet kvar ute i barerna till matchen börjat på samma sätt som klacken i början av perioderna?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hej BaconLeksing!
Men snälla rara Leksand, varför sitter du och hittar på?
Här får du en film till, man ser ju tydligt hur Arnesson har armarna utmed kroppen, han försöker till och med ta sig loss från den klängande filmaren Bergenström... Hävdar du fortfarande att detta är en utvisning?
Spyr seriöst lite i munnen. Tyckte det var tydligt på plats, men där är det ÄNNU tydligare. Leksand fortsätter att fuska sig fram och deras supportrar fattar ingenting. Världen är som den ska. Kan seriöst inte bara alla föreningar i Sverige samlas för att få bort skiten?
Snälla åk ur så vi slipper ännu fler säsonger med alla dessa inavlade skogstroll knatandes runt på våra förfester, våra sektioner och våra hemmamatcher. De äcklar omgivningen och borde således avhysas, precis som trummorna gör.
Ni är skit, men ni är för jävla dumma och blinda för att veta om det