Visst går det att få bara hockeyn för 99:- i månaden? Eller är det priset bara i en månad?Kall-El skrev:Som inte plockar ut hutlösa 400 kronor i månaden kanske borde lagts till också.johan_80 skrev:Csports.se
Viaplay kostar i det sammanhanget endast 200 per månad för mig.
SHL: Djurgårdens IF - Leksand 26/12 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Leksand 26/12 2014
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Fantastisk hockeyunderhållning av främst 1:a formationen och A-O-M. Bättre än NHL?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Blir det inte billigare för dig att köra vi norska C-sports?sensei skrev:Philly är på plats via ockerstream genom VPN
Tror inte 99 är ett snittmånadspris för det hade jag pröjsat utan att tveka.Henke_F skrev:Visst går det att få bara hockeyn för 99:- i månaden? Eller är det priset bara i en månad?Kall-El skrev:Som inte plockar ut hutlösa 400 kronor i månaden kanske borde lagts till också.johan_80 skrev:Csports.se
- Cirith Ungol
Det var 99 för första månaden, sedan 299.
Jag tog det i början av Dec. och det var det priset som drogs nu sist med. Så har kostat 99/mån. för mig december och januari nu iaf. Men är ju enbart SHL-matcherna som jag kan se på Csports.Kall-El skrev:Tror inte 99 är ett snittmånadspris för det hade jag pröjsat utan att tveka.Henke_F skrev:Visst går det att få bara hockeyn för 99:- i månaden? Eller är det priset bara i en månad?Kall-El skrev:Som inte plockar ut hutlösa 400 kronor i månaden kanske borde lagts till också.johan_80 skrev:Csports.se
Så är ju värt iaf att ta det en månad om man bor långt ifrån så man inte kan gå på så många matcher.
Inte 299:- för enbart hockeyn väl?Cirith Ungol skrev:Det var 99 för första månaden, sedan 299.
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker Sörensen - Fällström ser riktigt taggade ut, samma gäller Samuelsson - Guter
Kämpa
Kämpa
Delägare
- Cirith Ungol
"HOCKEYPAKETETHenke_F skrev:Inte 299:- för enbart hockeyn väl?Cirith Ungol skrev:Det var 99 för första månaden, sedan 299.
Erbjudande! Första månaden för 99 kr, sedan ordinarie pris 299 kr per månad. Ger tillgång till alla matcher i SHL:s grundserie, samt alla C Mores matcher i slutspelet. Du ser allt live direkt i din dator, TV, surfplatta eller mobil. Hinner du inte se matchen när den går live? Inga problem, bara att kolla i efterhand via vårt arkiv!
Abonnemanget har ingen bindningstid och förnyas automatiskt efter en månad om ingen uppsägning skett innan dess."
Ok, my bad. Så är det. Hade för mig att det var 149 eller 199.Cirith Ungol skrev:"HOCKEYPAKETETHenke_F skrev:Inte 299:- för enbart hockeyn väl?Cirith Ungol skrev:Det var 99 för första månaden, sedan 299.
Erbjudande! Första månaden för 99 kr, sedan ordinarie pris 299 kr per månad. Ger tillgång till alla matcher i SHL:s grundserie, samt alla C Mores matcher i slutspelet. Du ser allt live direkt i din dator, TV, surfplatta eller mobil. Hinner du inte se matchen när den går live? Inga problem, bara att kolla i efterhand via vårt arkiv!
Abonnemanget har ingen bindningstid och förnyas automatiskt efter en månad om ingen uppsägning skett innan dess."
..men det har dragits 99:- för mig nu två månader i rad, så får tacka Csports för den julklappen isåfall.

Har inte stilstuderat A.O.M. men har han hållit NHL-klass eller var det övriga laget?sensei skrev:Fantastisk hockeyunderhållning av främst 1:a formationen och A-O-M. Bättre än NHL?

..synd att vi inte fick ett mål ändå vi hade ju några aviga chanser då vi hade kunnat fått utdelning om sista skottet varit mer pricksäkert.
Hoppas AOM kan blomma ut och bli en riktig "Ragnarsson-back". Sen när han fått legend status så skulle jag vilja se (höra?) en egen AOM-ramsa i klacken lika som den D-I-F. som dom brukar köra fast med A-O-M istället då

Senast redigerad av Henke_F den 2014-12-26 16:33:58, redigerad totalt 2 gång.
-
Dåligt drag i klacken, många på övre etaget som bara står tysta(nedre verkar inte heller så engagerade?). Skärpning i andra!
ALLTID OAVSETT!
Hördes rätt ok när man kikat på TV iaf för att vara jul-matcher då säkert många hemvändare och hela familjer går.SaintJocke skrev:Dåligt drag i klacken, många på övre etaget som bara står tysta(nedre verkar inte heller så engagerade?). Skärpning i andra!
- Lee Harvey Oswald
Synd på en hyfsad 1:a period, vi hade behövt 2 mål att gå på här.
Tror Leksand kommer lyfta sig avsevärt i nästa period.
Flera otroligt veka junis-avslut rak i magen på "den fantastiske" Alsenfelt
Tror Leksand kommer lyfta sig avsevärt i nästa period.
Flera otroligt veka junis-avslut rak i magen på "den fantastiske" Alsenfelt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Bra förstaperiod. 4-5 riktigt bra chanser. Får dock lite dåliga vibbar när vi inte får in pucken. Vi behöver första målet.