Harold Camping skrev:Till er som inte har ett vanligt jobb som kan sitta och titta på NHL nätterna igenom och äta ostbågar.
Vad har Jacob Josefson för roll i New Jersey?
Nu har jag enbart sett hans statistik och den verkar absolut inte så imponerande. Har ju knappt gjort några poäng alls sen han kom från oss. Förutom en knappt godkänd +/- statistik så måste det finnas något annat han gör bra?
Han känns spontant inte som något NHL-material även om jag förstår att han vill försöka så länge han tillåts. Tror personligen han spelar hos oss inom ett år.
Just nu så är han skadad, vilket är synd då Devils hade 11 forwards på deras senaste träning.
J.J är en av få spelare som Devils kan vara nöjda med, han spelar i tredje/fjärde-linorna, han är bra på teka (mycket bra för att vara en Devils), han är snabb bra på att stressa/checka motståndarna, riktigt bra i BP, han har även avgjort en straffläggning.
J.J har spelat 25 matcher (1+2 3p) hans speltid ligger på allt från 9 min till 16 min.
Tror han har en bra chans i Devils då jag tror att det är en hel del "äldre" spelare som kommer att skeppas iväg, Devils behöver all snabbhet dom kan få.
Sedan så har J.J verktygen för att spela i en andra-lina också men tyvärr så vill tränaren & ägaren att pensionärerna ska spela där.
(Han ska fira jul med Adam Larsson, kanske så åker dom hem till Tallinder för att äta upp hans goda mat)