Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Ja, det lär ju knappast vara så att sportkommiten går in på forumet för att få uppslag på vilka spelare de ska försöka värva. Hannula känns inte riktigt som typen som Dif skulle värva. Visserligen Stockholmare, men kanske i dyraste laget och förmodligen redan påpassad av andra.
Det där med Sudden i Dif kommer ju upp titt som tätt och inget man behöver ligga sömnlös över.
Det där med Sudden i Dif kommer ju upp titt som tätt och inget man behöver ligga sömnlös över.
- Ritterwand
- Kung Kollar
Haha ! Det roliga är ju " han verkar skitbra". Allstå polarn har skrytit lite om att han är grym och därför måste han få lira med Djurgårn. Hur kan man redan ligga efter om man inte ens har börjat i gymnasiet? Det är skillz hahaKung Kollar skrev:Värva min kompis Patrick Chelin från Djurgården U18. Han verkar skitbra. Dock är han bara 16 bast å börjar gymnasiet i höst. Kanske inte så bra? Ligger redan efter i skolan.
- Kung Kollar
Antie skrev:Haha ! Det roliga är ju " han verkar skitbra". Allstå polarn har skrytit lite om att han är grym och därför måste han få lira med Djurgårn. Hur kan man redan ligga efter om man inte ens har börjat i gymnasiet? Det är skillz hahaKung Kollar skrev:Värva min kompis Patrick Chelin från Djurgården U18. Han verkar skitbra. Dock är han bara 16 bast å börjar gymnasiet i höst. Kanske inte så bra? Ligger redan efter i skolan.
Jag försökte vara lite ironisk

...
Annars >> http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ti ... ?id=158697 << Challe klar för Timrå.
Hehe många tycker att Håkansson inte har klubbkännsla utan att det är pengar som gäller för han!!
Men varför klagar ingen på challe när han lämmnar klubben Vad har han för något i timrå att hämta???
Gäller inte detta mer pengar för challe???
Gäller det inte att komma till ett topplag som många säger om Musse Håkansson???
Om inte Musse e välkommen tillbaka så är inte Challe häller det!!!
Enligt mig!!
Men varför klagar ingen på challe när han lämmnar klubben Vad har han för något i timrå att hämta???
Gäller det inte att komma till ett topplag som många säger om Musse Håkansson???
Enligt mig!!

Helt rätt det du skrev om att ingen är lika "arg" på Challe. Men att han drar för pengars skull är helt fel. Challe ville ta över huvud ansvaret för en klubb och eftersom Säcken hade 1 år kvar så tog han sin chans till att få just huvudtränarrollen i Timrå. Den roll som blir ledig nu efter denna säsong...smurf02 skrev:Hehe många tycker att Håkansson inte har klubbkännsla utan att det är pengar som gäller för han!!
Enligt mig!!
- Järnkaminen90
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Renberg?
Är Dif en av dom sju klubbar som är intresserade av Renberg?
Vill bara påpeka att jag varit allt annat än snäll mot Berglund och dennes agerande. Dock får man inte glömma bort att det är svårare för en tränare att hiitta anställning jämfört med en spelare då varje klubb knappast behöver fler än två tränare... Dock anser jag att Berglunds agerande under våren tar bort all hjältestatus han skaffat sig för tid och evighet.Pepp91 skrev:Helt rätt det du skrev om att ingen är lika "arg" på Challe. Men att han drar för pengars skull är helt fel. Challe ville ta över huvud ansvaret för en klubb och eftersom Säcken hade 1 år kvar så tog han sin chans till att få just huvudtränarrollen i Timrå. Den roll som blir ledig nu efter denna säsong...smurf02 skrev:Hehe många tycker att Håkansson inte har klubbkännsla utan att det är pengar som gäller för han!!
Enligt mig!!
-
- jeppe melon
-
Håkansson är för mej en hjälte..
klart vi ska ha tillbaka honom..
En av de mest hårdarbetande torpederna vi hade..
Är inte Håkansson välkomen så är inte Challe det heller..
Där kan vi tala om attgå för pengar eller så vill han vinna ett sm-guld eller träna ett topp 5 lag..
Vad vet jag?
HÅKANSSON VÄLKOMMEN HEM..
För övrigt tycker jag Niklas Anger är en god start, han är utvecklad och en stöttespelare 25-30år som står upp när det blåser lite..
klart vi ska ha tillbaka honom..
En av de mest hårdarbetande torpederna vi hade..
Är inte Håkansson välkomen så är inte Challe det heller..
Där kan vi tala om attgå för pengar eller så vill han vinna ett sm-guld eller träna ett topp 5 lag..
Vad vet jag?
HÅKANSSON VÄLKOMMEN HEM..
För övrigt tycker jag Niklas Anger är en god start, han är utvecklad och en stöttespelare 25-30år som står upp när det blåser lite..