Är man född i Sverige så!Praetori skrev:Vafan, jag hade inte en susning om att Mantas pratade klockren Svenska!!
SHL: Djurgårdens IF - Modo 11/12 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Modo 11/12 2014
Dra åt helvete vad bra han ser ut.. för att vara en hockeyspelare och hela den biten. Bra värvning!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Han är ju fan född i Litauen.bastis7 skrev:Är man född i Sverige så!Praetori skrev:Vafan, jag hade inte en susning om att Mantas pratade klockren Svenska!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Cirith Ungol
Är ganska säker på att han är född i Litauen.bastis7 skrev:Är man född i Sverige så!Praetori skrev:Vafan, jag hade inte en susning om att Mantas pratade klockren Svenska!!
Trodde nån förälder var från Litauen? Och de flyttade hit och födde lilla Mantas här. Men kan ha fel!Cirith Ungol skrev:Är ganska säker på att han är född i Litauen.bastis7 skrev:Är man född i Sverige så!Praetori skrev:Vafan, jag hade inte en susning om att Mantas pratade klockren Svenska!!
Senast redigerad av bastis7 den 2014-12-11 21:25:04, redigerad totalt 1 gånger.
Samme. DÄR har vi en viktig värvning! 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Samme! =)
Rätt val av straffskyttar idag iaf.
Rätt val av straffskyttar idag iaf.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Finns inget jag hatar mer än spelare som åker fram och skjuter lamt på målisens benskydd..
Avgå Jocke.
Jag blev glad 

Samuelsson, vilken fin straff och vilket jävla mål 1 - 2 mål du gjorde.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Nej han är Litauisk landslagskeeper, tror inte ens han har Svenskt medborgarskap men det är inget jag är säker på.bastis7 skrev:Trodde nån förälder var från Litauen? Och de flyttade hit och födde lilla Mantas här. Men kan ha fel!Cirith Ungol skrev:Är ganska säker på att han är född i Litauen.bastis7 skrev:Är man född i Sverige så!Praetori skrev:Vafan, jag hade inte en susning om att Mantas pratade klockren Svenska!!
- Jim Morrison
Man kan väl vara Litauisk landslagskeeper ändå? Även om man inte bott där hela sitt liv.Praetori skrev:Nej han är Litauisk landslagskeeper, tror inte ens han har Svenskt medborgarskap men det är inget jag är säker på.bastis7 skrev:Trodde nån förälder var från Litauen? Och de flyttade hit och födde lilla Mantas här. Men kan ha fel!Cirith Ungol skrev:Är ganska säker på att han är född i Litauen.bastis7 skrev:Är man född i Sverige så!Praetori skrev:Vafan, jag hade inte en susning om att Mantas pratade klockren Svenska!!
Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-12-11 21:27:27, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack Micke, klassmål två
Mantas är född i Sverige, uppvuxen i Haninge med litauiska föräldrar och dubbla pass,
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,